2012. július 31., kedd

15. fejezet. Romantika

-Liam,Liam kelj fel.-keltegettem.
-Mi van már hajnalok hajnalán?-morogta.
-Csak 11 óra van és amúgy elfelejtkeztél arról az esti meglepetésről.
-Jaa. Nem felejtkeztem el csak még várni akartam. De jó, hogy szólsz. Öltözz gyorsan vegyél fel valami szépet.-utasított Liam.
Én gyorsan a szekrényhez siettem és kiválasztottam. Egy krémszínű ruhát választottam hozzá illő kiegészítőkkel.
-Na mehetünk?-kérdezte Liam. Ő is felöltözött egy randihoz illően.
-Mehetünk.-mondtam majd hosszas csókolózásba kezdtünk az ajtó előtt.
De ekkor lejött Edina a zajra.
-Ti mit csináltok?-kérdezte kómásan.
-Elviszem drága hercegnőmet randizni.-mondta Liam és átölelt.
-Hát oké.-majd Edina felment vissza aludni.
Mi kisurrantunk immár hangtalanul az ajtón..
Kimentünk a gyönyörűen kivilágított Londoni utcákra, és kéz a kézben sétálgattunk..
-Liam, hova viszel?-kérdeztem.
-Meglepetés.-mosolygott.
Nem szóltunk az út további részébe egymáshoz. De ez nem kínos csend volt. 
Egyszer csak bekötötte a szememet, és vezetett.
-Most már leveheted a kendőt.-mondta romantikusan.
Amikor levettem a kendőt a Tower Bridge-nél álltunk, ami ki volt világitva és egy két személyes asztal is állt ott. 
-Ez gyönyörű.-mondtam és megcsókoltam.
-Örülök, hogy tetszik.
Álltunk még egy kicsit és néztük a gyönyörű folyót, majd Liam megfogta a kezem és odavezetett az asztalhoz. Leültünk és Liam megbontotta a pezsgőt
-De neked nem szabadna alkoholt innod a veséd miatt.-mondtam rosszallóan.
-Ez egy kivételes alkalom, és csak 1-2 pohárral fogok inni.-mosolygott.
-Köszönöm, hogy ilyennel fáradtál.-mondtam meghatottan.
-Érted bármit.
Liam áthajolt az asztalon és megcsókolt. Beszélgettünk még egy kicsit, majd felkapott az ölébe és hazaszaladt velem. Hát ez nem normális. Persze jó értelemben. Mosolyogtam magamban. Mire észbe kaptam már otthon is voltunk. Gyorsan belopóztunk a szobába és magunkra csuktuk az ajtót. 
Beszélgettünk egy kicsit, majd elaludtunk.
******************************************************************************************************************************************************************
Reggel arra ébredtem hogy Zayn összevissza rohangál a szobámba. ZAAYN? 
-Jézus Úristen de mi a szart csinálsz itt?-kiáltottam, mire Liam úgy megijedt hogy lesett az ágyról.
-Mivan jön a kanalak gyilkos serege?-ijedezett
-Nem te nagyon okos, hanem Zayn itt rohangál a szobába.-mondtam.
-Úristen ti dugtátok el a tükrömet és a fésűmet?-kérdezte Zayn ijedten.
-Nem miért lenne nálunk a redvás tükröd? Amúgy is a szívbajt hoztad ránk.-mondtam neki.
-Hééé ezt kikérem a tükörnek.-durcizott Zayn.
-Jajj szegény tükör.-mondtam gúnyosan.
Zayn pedig kiment a szobából.
Felöltöztünk és éppen indultunk lefelé amikor egy hatalmas sikítás hallatszott lentről.
Mi lerohantunk.
-Úristen mi történt?-kérdezte Liam ijedten.
-O..o..oo..ottvan egy hatalmas pók a sarokban.-ijedeztek a csajok. De várjunk..Hol van Edina?
-Istenem..-mondtam majd bementem a sarokba..de amikor megláttam a hatalmas pókot, elkezdtem sikítozni és Liam nyakába ugrottam.
-Liam öld meg ezt a sátáni lényt.-már szinte kiabáltam.
-Jól van máár. Adjatok egy légycsapót.utasított.
-Khm..légycsapóval akarod leütni azt a hatalmas madárpókot?
-Igen. Na adjatok egy légycsapót.
Éppen adtunk neki egy légycsapót és amikor ütötte volna lefele Louis, aki most kelt fel, sikítozva lerohant.
-Hé héé hagyjátok drága Lulukámat.-mondta ijedten.
-Dehogy hagyom baszod, nem fog itt mászkálni nagy kegyesen a nappaliban.-mondtuk neki.
-Akkor ott lesz az én szobámban.-mondta Louis majd megfogta pókot és elkezdte simogatni.
-Jólvan Lulukám minden rendben. Gyere a papihoz.-mondta Louis és felment a szobájába.
-Ez furcsa volt. De hol vannak Edináék?-kérdezte Bia.
Mi csak a fejünket ráztuk. Fogalmunk sem volt, hogy hol vannak.

*Edina szemszöge.*

Harry reggel elvitt valahova, nem mondta hogy hova. Már nagyon izgultam.
-Harry mégis hova megyünk?-kérdeztem tőle izgatottan.
-Majd megtudod.
Kis séta után a Hyde parkban kötöttünk ki. Olyan romantikus volt.
Leültünk egy padra és csókolózni kezdtünk. 
Fél óra múlva felállt, én kérdőn néztem rá.
-Más is van.-mondta Harry mosolyogva.
Elkezdett sétálni, és húzott engem is maga után. De várjunk..hazafelé mentünk. Bekötötte a szememet és úgy mentünk tovább.
-Itt is vagyunk.-mondta Harry, és levette a kendőt. 
Meglepetésemre otthon voltunk és egy kétszemélyes asztal állt az étkezőben csakis nekünk, ami már meg is volt terítve.
-Íme hölgyem egy gyertyafényes vacsora.
-Ohh Harry.-mondtam és a nyakába ugrottam.
-Szeretlek édesem.-mondta.
-Én is életem.
Leültünk, és Harry felbontott egy vörösbort.
Majd amikor felnéztem nem hittem a szememnek. Niall állt ott pincér ruhában, egy tálcával a kezében.
-Kedves vendégeink. Meghoztam a frissen sült ételt. Kedves egészségükre.-mondta, de nem bírta ki hogy el ne röhögje magát, ahogy mi sem Harryvel. Majd erőt vettünk magunkon és ezt mondtuk.
-Köszönjük uram.
Ekkor megkérdezte Niall.
-De ugye kaphatok egy kicsit?-nézett ránk bociszemekkel.
-Ahj Niall.-mondtuk.-Hát persze.....-drámai szünetet tartottam mire neki felcsillant a szeme.-hogy nem.-kacsintottam rá, mire ő majdnem elsírta magát.
-Itt bajlódok nektek a kajával és meg sem kínáltok.-mondta majdnem sírva ez az éhenkórász.
-Jól van már.-mondta Harry és adott neki a kajából
-Ahh megmentettétek az életem.-mondta Niall ugrálva, majd megölelt engem és Harryt is.
-Niall csak úgy mellékesen. Neked jó az emésztőrendszered? Csak mert annyit eszel...mennyit jársz te wc-re?-kérdeztem röhögve.
-Húú de kedves vagy.-mondta Niall majd bevágva a durcit elment.
-Te itt szervezkedtél, hogy összehozz egy ilyen estét?-mosolyogtam.
-Miért nem tetszik?-kérdezte ijedten.
-Jaj dehogynem.
-Akkor örülök. 
Ő csak mosolygott, majd kaja után felvett az ölébe és felszaladt velem a lépcsőn.
-Úúú várj..tegnap babot ettem és hát..nincs minden rendben a gyomrommal.-mondta. Én pedig értve a célzást hagytam hogy kimenjen a Wc-re.
Váártam és vártam...végre 20 perc után jött..
-Öhm csak úgy mellékesen...mennyi "Tömjük tele magunkat szeles kajával magunkat" leckét vettél Nialltől?-kérdeztem, de alig bírtam megállni hogy ne röhögjem el magam.
-Hehehe milyen vicces vagy...egyébként semennyit..de gondolom veled is megesett már..-pirult el.
-Háát nemhiszem.-mondtam
****
Reggel valami zajra ébredtünk.


Na sziasztok. Megint hoztam egy jó hosszú fejezetet:)) Olvassátok, és tudjátok a szabályt. 5 tetszik és 7 komi után kövi. Egyébként egy kicsit szomorú voltam, hogy nagyon nehezen lett meg a 7 komi, az 5 tetszik pedig meg sem lett..úgyhogy légyszi komizzatok és tetszikeljetek, mert csak úgy jön majd a kövi feji holnap;)
Puszi: Vivi*

5 megjegyzés: