2012. július 20., péntek

10. fejezet

"-Oké akkor békülj ki Petrával. Rendesen.-mondta Harry.
És ekkor váratlan dolog történt."
Louis odament Petrához, és megcsókolta, amire nem számítottam, és bocsánatot kért. Petra megbocsátott neki, és folytattuk a játékot. Louis pörgetése Niallre esett.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Akkor ugorj bele a folyóba haver.-röhögött Lou.
-Neked elment az eszed? Így is még tiszta víz vagyok, nem ugrok be a te kedvedért még a folyóba.
-És az én kedvemért se?-kérdezte hízelgően Bia.
-A te kedvedért beugrok-vigyorgott Niall.
Nekifutott, és egy fejest ugrott a folyóba, mi meg csak röhögtünk. Ahogy mászott kifele a vízből, egy fának az ága belecsapott a pofájába.
-Áucs.
***********************************************************
Fél órával később megláttunk egy kocsit, rögtön odarohantunk.
-Öhm jónapot, elnézést, de eltudna minket fuvarozni Londonba?
-Hisz ott vannak-csodálkozott az ember.
-Tudjuk, de a központba.
-Ja persze, de nem fértek el mind. 
-Nem baj akkor egymás ölébe ülünk.-vigyorogtam.
Beültünk a kocsiba, én Liam ölébe, Bia Nialléba, Petra mostmár Louiséba, és Edina Harryébe, Zayn pedig magába elől a sofőr mellett. Fél óra alatt be is értünk a központba. A fiúk itt felhúzták magukra a kapucnit és a napszemcsit, és úgy jöttek velünk. 10 rohanás után beértünk a szállásra. Igen rohantunk, mert a rajongók megismerték a fiúkat, és letámadtak minket. Már este volt, úgy hogy úgy döntöttem elmegyek zuhanyozni. Amikor beálltam a tusoló alá bekiabált Liam hogy jöhet-e. Az én válaszom ez volt.
-NEEEEM!
-De miért? -keseredett el, én meg megsajnáltam úgy hogy csak ennyit mondtam.
-Najó, gyere.
Liam bejött, láttam rajta hogy nagyon örül. Hagy legyen neki gyereknap...
-Nincs kanál ugye?-kérdezte gyanúsan.
-Nincs nincs.-anyám ez sose fogja felfogni hogy nincs kanál?
Miután lezuhanyoztunk bebújtunk az ágyba. De én nem tudtam aludni.
Forgolódtam az ágyban, mire végre elaludtam.
**********************************************************************
-Kelj már fel Vivii!!!-ugráltak rajtam a fiúk.
-Áuh, mivan? Még csak-itt ránéztem az órára.-Délután 2??????-majdnem kiugrott a szemem. Jó isten.
-Ti 2 óráig hagytatok aludni?-kérdeztem.
-Aha és már 3 órája itt nézünk hogy felkelsz-e.-vigyorgott Zayn.
-Ti vadbarmok. Kifelé a szobából!!-kiabáltam és mindet kilöktem az ajtón.
Gyorsan felöltöztem és lementem a konyhába enni valamit. A fiúk is ott voltak, akik éppen ír táncot jártak Niallel az élen. Dikk, Édes Istenem miért teremtettél ilyen fogyatékos embereket e világra?-kérdeztem magamban drámaian.
-Gyere már Vivi táncolj velünk.-hívott Harry.
-Kösz, inkább kihagyom. 
Felmentem a szobába elővettem a laptopomat, felnéztem twitterre és facebookra de sehol semmi. Liam bejött a szobába és leült mellém.
-Mit csinálsz?-érdeklődött.
-Semmi különöset, csak megnéztem a facebookot. 
Belenéztem gyönyörű, barna szemeibe.
-Gyere menjünk le, van egy meglepetésem.-mondta 5 perc után Liam.
Én csak megdöbbenten követtem.
Amikor leértünk az udvarra, megfogott egy kis dobozt, felnyitotta, és kiengedett belőle valamit. Úristen egy nyuszi!
-Áá köszönöm Liam. Nagyon aranyos. De hol fogjuk tartani.-kérdeztem hirtelen.
-Ott.-és rámutatott egy ketrecre.
-Ezt mikor csináltad?
-Még régen.
-Remek, akkor már helye is van. A neve pedig...fiú vagy lány?
-Fiú.-válaszolta.
-Akkor legyen Winnie.
-Hmm tetszik ez a név..Winnie:)
Megetettük a kis cseppséget, és beraktuk a ketrecbe. Utána bementünk a nappaliba, és én nem hittem a szemeimnek. A nappaliban egy kutya szaladgált. Valami kicsi keverék lehetett.
Bia szaladt ide hozzám.
-Képzeld Niall vett nekem egy kutyát.-ugrált.-És a nevét még nemtudom..
-Én Liamtől kaptam nyulat, a neve Winnie.
-Na az jó.-örült Bia.
Egész nap a nyúllal és a kutyával játszottunk.
Este fáradtan dőltem be az ágyba, Liam pedig csatlakozott. 
***********************************************************************************************************************************************************************************
Arra keltem hogy valami nyalja a pofámat. Amikor kinyitottam a szemem, nem hittem neki.
Bia kutyája rohangált a szobában. Leverte a lámpákat, szétharapdálta a párnákat, lepisilte a szőnyeget, és még sorolhatnám. Nagyon mérges lettem.
-Bia azonnal gyere ide és kapard össze ezt a korcsot a szobámból, és vidd ki innen.-ordítottam, mire nem csak Bia, hanem mindenki berohant.
-Most nézd meg mit csinált a hülye vakarcsod a szobával.
Mindenki döbbenten meredt a szobára. Bia kivitte a korcsot, és vállalta hogy fel  takarít. Hát ez a minimum. 
A nap további része unalmasan telt. Másnap elmentünk egy fürdőbe. Elmentünk az élmény részbe is a hatalmas vízicsúszdákra. Az egyik csúszásnál, amikor már majdnem beleérkeztünk Petrával a vízbe, belevertem a könyökömet a combomba. Na ez fasza. A víz alatt kezenálltunk, meg még sok mást. A lényeg hogy jól telt. Este mindenki fáradtan esett be az ágyba. 
***********************************************************************************
Ami reggelt fogadott az nem volt semmi.

Komikat, milyen volt a feji:) Bocsi hogy most csak ilyen rövid lett. 5 komi és kövi?:))

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett!!!
    várom a kövit!!
    :)

    VálaszTörlés
  2. Szia : )
    Tetszik amit írsz,csak hogy is mondjam ... Hmm..Nekem egy kicsit,gyorson történik minden :/Olyan hihetetlen minden ...Mintha a lányok csak álmodnák ezt a történetet. És ezt nem azért írom,hogy elvegyem a kedved ettől az egésztől.Csak hát,próbáld meg úgy írni ,mintha valóság lenne .Én is sokszor megkaptam már , hogy olyanokat írok ,amik valóságban nem igazán történnek meg. Szóval erre egy kicsit figyelj oda ! És ezt ne bántó kommentnek vedd.Hiszen ez ,csak építő kritika akart lenni :)

    De amúgy tényleg nagyon ,tetszik ^^

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. szupeer...komiznátok az enyémhez is? itt a link:
    http://onedirectionhihi.blogspot.hu
    (a one dirctionról csak az 5. fejiben lesz szó)

    VálaszTörlés