2012. augusztus 2., csütörtök

16. Egy kis veszekedés és Luluka..xdd

*Vivi szemszöge*

Reggel valami zajt hallottunk Liammel.
Gyorsan leszaladtunk a lépcsőn..dehát ami ott várt..
Mivel valamelyik okos este nyitva hagyta az ablakot, ezért bejött egy macska. A többiek éppen azt hajkurászták..
-Ezek bolondok.-mondtam Liamnek, de hirtelen a macska rám ugrott.-Áááá szedjétek le rólam ezt a szőrös vadállatot. Liam szedd már le róla ha nem akarod hogy szétmarja a pofámat.-üvöltöttem.
Liam gyorsan leszedte a macskát rólam, ami mellesleg összekarmolta az arcom és szétszaggatta a ruhám..Liam ki akarta hajítani a macskát az ajtón de Harry iderohant.
-Hogy képzeled ezt haver? Nem látom milyen kis édibédi cukorpofi kicsi husifalatka?-gyügyüzte Harry azt a fenevadat.
-Jajj téényleg olyan kis édeske...LENNE ha nem szaggatna szét te barom.-kiabáltam én is Harryvel.
-Hirtelen felindulásból volt..látod engem nem...-fejezte volna be Harry de a macska rá is rámászott és kiszaggatta a pólóját.-bánt...
-Ezt elszóltad.-röhögtünk Liammel.
-Ez fáájt.-szomorkodott Harry.
-Éheeeees vagyok.-nyavajgott Niall.
-Mikor nem?-kérdezte Bia.
-Édes kicsi hercegnőm ugye csinálsz nekem kaját?-nézett bociszemekkel Niall Biára.
-Jaj édes kicsi husifalatom hát persze...-mosolygott Bia. Erre Niall szeme felcsillant.-hogy NEM.-fejezte be Bia mire Niall szomorú lett.
-De édes kicsi bonbonom miért nem csinálsz a te kis macikádnak kajcsimajcsit?-nézett szomorúan Niall.
-Azért drága macikám mert nincs kedvem.-mondta Bia.
Anyám ezek bolondok. 
Louis is felkelt és lejött..de nem egyedül..ott volt a kezébe Luluka, erre sikítozni kezdtünk de legjobban Kriszta és Zayn nyakába ugrott aki persze nyavalyogni kezdett hogy most elrontotta a séróját.
-Miért kell neked mindig a hülye hajaddal foglalkoznod amikor itt van egy madárpók a házba?-kérdezte Kriszta.
-Mert nekem a hajam a legfontosabb.-mondta Zayn mintha ez alapvető dolog lenne.
-Na de Zayn Jawadd Malik a hajad fontosabb mint én?-háborodott fel Kriszta és felpofozta Zaynt.
-Áúúúcs.-mondta Zayn és tovább lakkozta a haját.
Bia pedig Kriszta után szaladt de előtte Zaynhez vágta.
-Hogy te mekkora egy tuskó vagy.

*Bia szemszöge*

Kriszta után szaladtam aki éppen pakolt a bőröndjébe.
-Te mit csinálsz?-kérdeztem tőle.
-Pakolok ha nem látnád.-mondta és közben sírt.
-De hülye vagy..Zayn szeret..csak éppen a haját igazgatta..mint mindig.
-Hát kösz ezzel megnyugtatsz..
-Jól van inkább örülj hogy bejöttem..nem kell leharapni a fejemet.-mondtam neki mérgesen.
-Jól van kösz, de haza megyek ma egy géppel.-mondta szomorúan.
-Te hülye buzi ennyi miatt nem mehetsz haza.-ordibáltam mire Vivi feljött a nagy kiabálásra.
-Mi van itt jönnek az oroszok?-kérdezte rémülten.
-Nem csak ez az agyi rokkant haza akar menni ennyi miatt.-mondtam neki a választ.
-Dikk Kriszta te nagyon szerencsétlen ennyi miatt haza akarsz menni?-kérdezte Vivi.
-Ezt kikérem magamnak.-durcázott.
10 perc után nagy nehezen lebeszéltük arról hogy haza menjen.
-És most szépen megbeszéled Zaynnel a dolgokat.-mondtam neki.
-Oké.-mondta Kriszta és lement a nappaliba.
-Ez bolond.-mondtuk egyszerre Vivivel.
-De ennyi miatt felkapni a vizet. Hisz tudjuk hogy Zayn ilyen.-mondtam.
-Jaja.-helyeselt Vivi.
Majd lementünk mi is a nappaliba és figyelemmel kísértük a beszélgetésüket.
Zayn és Kriszta nagyban csókolóztak tisztára egymásra cuppantak.
-Na látom szent a béke.-mondtuk Vivivel vigyorogva.


*Kriszta szemszöge*

 Mire benyitott Bia és Vivi de rögtön ki is mentek és becsapták maguk mögött az ajtót. Nagyon ciki volt. Fél óra múlva le mentünk a nappaliba ahol mindenki Tv-zett, Louis pedig Lulukát simogatta éppen mire én sikítozni kezdtem és beleugrottam Zayn ölébe. 2 perc után rájöttem hogy rajtam csak egy melltartó és egy bugyi van ezért felrohantam a szobába felöltözni majd lementem vissza a többiekhez..Vagyis mentem volna de a lépcsőn megcsúsztam és seggre estem. Amikor álltam volna felfelé..Nos Luluka a karomon mászott.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁ.-sikítoztam.-Szedje le valaki.-ekkor feljött Zayn.-Zayn szeddleszeddleszeddle.-mondtam de a szőrmók tovább mászott.-Szedd már le te idióta.
-De én nem merek hozzá nyúlni.-mondta félve Zayn és leszaladt.
-Hurrá..a "megmentőm".-mondtam unottan és Luluka már a vállamon volt. Te szent ég.
-LOUIIIS:-kiabáltam.-Szedd le a mocskos pókodat a vállamról.-rápillantottam a vállamra de már nem volt ott.-Héé. Hol a pók?-kérdeztem ijedten.
Megfordultam hogy megnézzem hogy nem esett-e le de nem volt a földön.
Louis rohant oda hozzám és levette a hátamról a pókot. Jesszus Isten.
-Louis én megfojtom ezt a pókot egykanál vízben.-mondtam neki.
-Kanál? Hol?-ijedezett Liam és felugrott a helyéről, de véletlen levert egy lámpát és beleverte a fejét a szekrénybe majd eldőlt.
Mindenki elkezdett röhögni kivéve Vivi. Ő gyorsan odaszaladt hozzá és élesztgetni kezdte.

*Vivi szemszöge*

Liam elájult én meg élesztegti kezdtem és ekkor.....

Komikat milyen lett ez a feji? 8 tetszik 5-6 komi után kövi:) Ja és iratkozzatok fel rendszeres olvasóknak:)))
Puszi: Vivi*

5 megjegyzés: