2012. július 24., kedd

11. Hahaha:D

"Ami reggelt fogadott az nem volt semmi."


Liam fel alá rohangált egy szál alsógatyában a fejét fogva.
-Mi a szart csinálsz?
-Keresem a cuccaimat, mert gondolom a fiúk eltették valamerre.-válaszolta.
Én is csak fehérneműben voltam, és amikor odamentem a szekrényemhez, hogy kivegyek magamnak valami göncöt..semmi nem volt ott.
-Liam gyere ide.-mondtam neki.
Amikor ideért ő is ledöbbent.
-És én most így menjek le a nappaliba?-kérdeztem mérgesen.
-Hát nincs más választásod, mellesleg nagyon csini vagy így.-kacsintott rám.
Én csak elpirultam, és hát mivel muszáj volt lementünk úgy ahogy voltunk.
Mikor leértünk, már mindenki ott volt, és hatalmas röhögőgörcs tört rájuk.
-Haha nagyon vicces, most már adjátok vissza a cuccainkat.-mondtuk Liammel.
-De hát nincs is nálunk.-mondta drámai meglepettséggel Bia.
Én beszálltam a játékba és én is drámai rémültséggel ezt mondtam.
-Úristen akkor hol lehet?-a fejemre tettem a kezem.
Liam is beszállt.
-Betört valaki és elvitte a mi cuccunkat.
Elkezdtünk röhögni de aztán komolyra fordítottam a szót.
-Nos akkor most már kiröhögtétek magatokat, adjátok ide a cuccainkat.
Mivel csak nem akarták adni ezért átkutattuk Liammel mindenki szobáját.
Amikor beléptünk Bia és Niall szobájába egy hatalmas vödör sárga trutyi borult ránk.
-Baszki, ezt most úgy de úgy megbánják.-mondtam feldühödve. 
-Nyugi már. Majd ha végeztünk.
Átkutattuk a Niall-Bia páros szobáját, de ott nem volt semmi. Mentünk Harry és Edina szobájába. Amikor kinyitottam az ajtót és beléptünk, meglepetten észleltem, hogy ott nem állítottak csapdát. De valahogy elkiabáltam , mert amikor tettünk előre pár lépést, nem figyeltünk, és beleragadtunk....a ragasztóba. Na itt telt be nálam a pohár.
-MINDENKI AZONNAL JÖJJÖN EDINA ÉS HARRY SZOBÁJÁBA!!-ordibáltam. 
Mindenki bejött, és természetesen elkezdek röhögni, mivel tisztára beterített Liamet és engem a sárga trutyi, és beleragadtunk a ragasztóba. Biztos milyen vicces látvány..De ugye ez bosszút követel, úgyhogy Liamnek elsuttogtam a tervet, és belerántottuk először Biát, majd Niallt a ragacsba, utána pedig Edinát és Harryt. Persze mind a négy kis gonosztevőt jól megölelgettük, és így ők is sárga trutyisak lettek. A többiek egyenlőre nem kaptak semmit, mivel még az ő szobájukban nem jártunk.
-Ez így mostmár nem vicces.-szomorkodott Niall.-És éhes is vagyok, de nem tudok kaját hozni mert beleragadtam ebbe a szarba.
-Örülj hogy nem szarba ragadtál haver.-vihogott Liam.
-Fhij te idehozok egy kanalat gyanítom rögtön kiszeded magad a ragasztóból.-szállt be Niall.
-Héhéhé hagyjátok abba.-mondtuk Biával.
Fél óra eltelt és még mindig ott ültünk a ragasztóban. 
-Ajj éhes vagyok.-sopánkodott Niall.
-Ó bazdmeg egyél ragasztót.-kínálta fel az ínycsiklandó ajánlatot Edina.
-Hm remek ötlet.-és Niall megkóstolta a ragasztót, legalábbis belenyalt.
-Fúúj ennek nincs jó íze.-mondta a szőke.
-Persze mivel... RAGASZTÓ.-okította Bia.
Én megpróbáltam felállni de a ragasztó visszahúzott félútnál.
-Héé gyerekek megvan. Kell egy kés.-mondtam.
-Minek? Úristen ugye nem akarsz megölni?-kérdezte félve Harry.
-De bazdmeg, mindjárt kerítek egy kést, elvágom a nyakad, és a fejed belerakom egy kukába.-kezdtem el röhögni.
-Úristen nee. A hajam még kell.-siránkozott a göndör.
Én csak megráztam a fejem, és gondolkodtam mit is kéne csinálni.
-Louis gyeree már egy kicsit.-kiabáltam.
Louis bejött és megkérdezte.
-Na mivan?-vigyorgott.
-Hozz légyszi egy kést.
-Úristen megakarsz ölni?
-Persze Louis levágom a két füled, és ha ezt a megölősdi dolgot nem hagyod abba akkor a füledet a szádon nyomom le.-dühödtem fel.
-Jójó hozom.
5 perccel később már hozta is a kést, ideadta és megállt az ajtóban.
-Oké most már mehetsz..-mondta Liam.
-Najó figyeljetek--kezdtem zseniális ötletem.-ezzel a késsel, ha elkezdek felállni, vágjátok el a ragasztót.
-Mivan nem értem?!-értetlenkedett Niall.
-Fúú állj fel te szerencsétlen.-mondtam mérgesen.
-De nemtudok mert a...-és itt félbehagyta a mondatot mert amikor elkezdett felállni, elvágtam a seggéhez tapadó ragasztót, és így fel tudott állni.
-Ááá feltudtam állni.-örvendezett.
-Juj de ügyes vagy. A "legjobb tornásznak járó díjat" ne adjak?-kérdeztem.
-Jajj jólvagy már.-vágta be a durcit a szőke. 
10 perc után sikerült mindenkit kiszabadítani a ragasztóból. A többiek lementek a konyhába, Niall szó szerint sprintelt, már gondolom éhes volt, ami nála nem meglepő. Én Liammel mentem tovább a szobákon, Zayn szobájába nem volt semmi csapda, de a ruháink se.. És hát ugye ki ne gondolta volna..természetes hogy Louis szobájába voltak eldugva a cuccaink. Gyorsan összeszedtük és sprinteltünk vissza a mi szobánkba, nehogy megint valami csapdába ütközzünk. 
-Hú te ez egy húzós délelőtt volt.-lihegett Liam.
-Nekem mondod..ott voltam veled.
A délelőtt további részében állatkáinkkal játszottunk. Nyugi nem Louisékkal. Hanem Vinny-vel és Bia kutyusával.
Délután jött az ötlet Biától hogy menjünk discoba este. Mivel mindenki beleegyezett, ezért mi a csajokkal elmentünk shoppingolni. Amikor a plázába értünk, letámadtuk az első ruhaboltot amit megláttunk. Egy csomó neon cucc volt ott, úgyhogy eldöntöttünk, hogy mind a négyünk neon cuccban fog virítani a bulin. Én neonsárga ruhát vettem fekete magassarkúval, és egy fekete karkötővel, na meg vettem hozzá egy neonsárga körömlakkot, Bia neonzöld ruhát vett fekete magassarkúval és karkötővel, na meg neonzöld körömlakkal, Edina neon-narancssárga ruhát ugyanilyen kiegészítőkkel, Petra pedig rózsaszín változatba. Láttunk még sok jó ruhát, persze azokat is megvettük hosszas próbálgatások után. Délután 5-kor mentünk haza, és divatbemutatót tartottunk a fiúknak, akik persze tátott szájjal néztek minket végig.
Mivel vettünk neon színű bikiniket, azt is felvettük, persze tátott szájjal néztek végig minket.
Este felé elkészültünk a buliba, mi lányok kisminkeltük magunkat, a fiúk is vettek fel inget és farmert.
Gyalog mentünk, én kézenfogva mentem Liammel, az Edina-Harry, Bia-Niall, Petra-Louis páros ugyanígy tett, Zayn pedig középen ment egyedül.. kéne neki keríteni egy csajt. Na majd teszek én róla. Beléptünk a disco-ba és hál'Istennek nem támadtak le minket az őrült rajongók, mivel elvegyültünk a tömegben. Nagyon sokat táncoltunk Liammel,és persze csókolóztunk is. És hát egy kis pia sem maradhatott ki, de azért vigyáztunk, mert nem akartam full részegen hazamenni. Hajnali 4-kor mentünk haza, és hulla fáradtan bedőltünk az ágyba.. Csak hogy hát az a kis pia megárthatott, mert nem külön szobába mentünk aludni hanem mindenki Edináék szobájába ment, mivel az volt a legközelebb, ahogy felértünk az emeletre. Szóval egy szobában aludtunk kilencen. Az úgy ok...
**********************************************************************************
Reggel... jobban mondva délután 2-kor arra keltem hogy, Liam, Edina, Bia,Niall és én fekszünk az ágyon, de úgy hogy Liam és én egymáson, Bia és Edina csak derékig voltak az ágyon, a felső testük lelógott az ágyról, Harry és Zayn is egymáson, Louis és Petra pedig az ajtóba.  Felöltöztem és lementem a konyhába valami kaját készíteni, végül a palacsintánál döntöttem. Amikor elkészültem és mentem volna felfele, egy hatalmas sikítást hallottam.




Komikat, milyen lett ez a viccesebb feji.:D 5 komi és 


kövi:D 





4 megjegyzés:

  1. Sziia :)
    Jó lett :D
    Amúgy ..Most lehet hogy egy full szőke nőre valló ,kérdést teszek fel ...De Liam miért kanálfóbiás ?:O Mármint oké,fél a kanalaktól,de miért ?:O

    VálaszTörlés
  2. Sya...:))
    Szuper.. Lécci írj bele ... felölem Zayn barátnője is lehetek..:$$ csak lécci írj bele..:)) am szuper...köviit..*--*

    VálaszTörlés