2012. július 18., szerda

Ez egy extra fejezet, csak most csak nektek.:D

"A végénél megint megcsúszott de már nem tudott megkapaszkodni semmiben sem..."


Mi rögtön odarohantunk, és próbáltuk kihúzni.
-Fogd meg a karom Zayn.-utasította Niall.
Zayn megfogta Niall és az én karomat. És elkezdtük húzni.
-Hány kiló vagy te bazdmeg?-kérdeztem.
-Hé héhé nem vagyok dagadt és amúgy nemtudom.-durcizott.
-Najó átveszem én.-ajánlkozott Liam.
És 15 perc után végre kihúzták.
-Jól vagy, nem fáj semmit?-kérdeztük aggódva.
-Nem, nem.-válaszolta Zayn.
Tovább indultunk és körülbelül jó egy óra múlva felértünk a hegy tetejére.
Mindenki fáradtan nyúlt el az aszfalton, Niall pedig mint mindig zabálni kezdett. Najó inkább nem szólok már semmit. És mintha Niall olvasott volna a gondolataimban, ezt a mondatot címezte nekem.
-Ne szólj semmit.
-Nem is akartam.
***********
Fél óra múlva vissza indultunk, azért lefelé már könnyebb lesz menni, mint felfelé..
És fél óra után megint elértünk a szakadékhoz, de most már olyan profik voltunk benne, hogy senki nem csúszott meg és zakózott le a mélybe.
Még Zayn se. 
Amikor leértünk a hegyről, elmentünk lángost enni Niall kedvéért. Ő kettő hatalmasat rendelt magának fullra megtömve mindennel, amíg mi egy-egy kicsit rendeltünk. De komolyan Niall annyit eszik és hogy nem hízik? Ennek kajak valami baj van az emésztőrendszerével.
Miután letudtuk a lángost is, mentünk vissza a kocsihoz, majd vissza haza. Csak hogy út közben az a drága Louis nem figyelt, és eltévedtünk.
-Louis te nem vetted észre hogy körbe körbe furikázunk, te vadbarom-kiabált vele Bia és Edina.- Eltévedtünk vedd már észre.
Zayn és Louis kiszálltak a kocsiból kiálltak az út szélére és stoppoltak, mire egy kocsi megállt, és megkérdezték hogy merre kell menni Londonba. Úristen Londonba élnek és nem tudják hogy merre van. Az ember eligazított minket, de szerintem Louis megint félre értett valamit mert a végén egy erdőben kötöttünk ki, és még ott sem tudott kiigazodni az a két nagy okos.
-Kövessük a szél irányát.-találta ki Louis.
-És akkor merre menjünk te hülye mivel most nincs is szél.-ordítoztam vele.
-Jaj jólvan tényleg.
Leálltunk a kocsival, de én már annyira mérges voltam, hogy Biával előre másztam Louis képébe és azt mondtam neki.
-Idefigyelj te szerencsétlen, nem tudtad volna követni a városban a táblákat? Tudod olyanok is..-de ekkor befejeztem a mondatot éreztem hogy elindul a kocsi mert véletlen megnyomtam a gázt.
Louis még mozdulni sem tudott se Zayn mert rajta Bia ült, és így egyenesen közeledtünk egy nagy áramlású folyó felé.
-Ááááááááááááá a rohadt életbe.-kiabáltuk
-Vivi baszod ráléptél a gázra.-ordított Niall.
-Úristen te én meg úgy megcsinálom az emésztőrendszeredet, és ha továbbra is ennyit eszel, olyan dagadt leszel mind 1 disznó úgyhogy kussolsz.-ordítoztam vele, és ekkor bele a folyóba.
Mi kiúsztunk a kocsit pedig kihúztuk.
-Na ez szuper. Itt ülünk, a kocsink tiszta víz, nem lehet vezetni, és egy erdőben ragadtunk. És éhes is vagyok, de a szendóm elázott.-panaszkodott Niall. 
Najó ilyen nincs komolyan ennyit nem lehet enni.
-Megtudnék enni egy elefántot is.-mondta tovább Niall. És ezt szerintem szó szerint értette, úgy hogy hozzá tettem.
-Szerintem 2-t is. 
-Hahaha de vicces kedvedben vagy, te okoztad a bajt, "Ms. nyomd meg a gázt királynő".-gúnyolódott tovább a szőke.
Odamentem hozzá megfogtam és belelöktem a folyóba. Hát megérdemli.
Csupa vizesen mászott ki, és láttam hogy nagyon mérges volt.
-Hát így jártál.-röhögtem.
A többiek is nevettek.
-Üvegezzünk addig.-mondta Harry.
-És honnan szedünk üveget megmondanád?
-Hát van a táskámba egy.
Kihozta Harry az üveget, körbeültünk és kezdtük. Harry pörgetése Louisra mutatott.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Oké akkor békülj ki Petrával. Rendesen.-mondta Harry.
És ekkor váratlan dolog történt.

4 megjegyzés:

  1. Szupiiiiii!! :))) Folytatást!folytatást!folytatást!:DD

    VálaszTörlés
  2. Köviit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kíváncsi vagyok h mi történik... am szupeeeer

    VálaszTörlés
  3. Kövit!!
    Nagyon izgi!!!
    Kövit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :)

    VálaszTörlés
  4. Köviit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés