2012. július 12., csütörtök

3. fejezet, A koncert és az 1D

"Amikor visszaértünk a szállásra, már nem csak Petra érezte úgy hogy elájul..."


Beléptünk  a szállodába és az 1D-vel találtuk szembe magunkat. Én majdnem elolvadtam és odaszóltam Biának.
-Ha elolvadok kaparj fel.
Bia elkezdett röhögni de ahogy Niall felfigyelt rá rögtön abba hagyta és elpirult.
És odajött hozzánk Niall.
-Sziasztok van kajátok? Már egy fél órája nem ettem, éhen fogok halni.-vágott ijedt pofát.
Bia rögtön elrohant és vett neki egy hamburgert.
-Óh köszi. Megmentetted az életem.-hálálkodott a szőke.
-N..nincsmit..
Kértünk még a fiúktól egy képet és egy aláírást. Dehát ugye ez feltűnt a rajongóknak rögtön lerohantak minket. A fiúk pedig alig tudtak tőlük megszabadulni. Amikor szétszéledtek a rajongók és megláttuk a fiúkat, hatalmas röhögőgörcs kapott el minket. Harry-nek kitéptek egy kicsit a hajából, na meg Zayn-nek is aki rögtön elkezdett nyávogni hogy tönkretették a haját és keresett egy tükröt, de mivel nem talált a szálloda üvegablakában igazította haját. Liam-nak széttépték a felsőjét amitől én majdnem elájultam, Louis-nak szintén, és Niall sértetlenül megúszta, és nyugodtan evett tovább.
Mondtuk a fiúknak hogy megyünk a koncertjükre az első sorba.
Megörültek és utána ezt kérdezték.
-Mi a nevetek? És ki a kedvencetek a bandából?
Először Bia válaszolt.
-Én Bia vagyok és Niall a kedvencem.
Mire Niall meghallotta a nevét csak felnézett, rámosolygott Biára és zabált tovább.
Petra jött.
-Én Petra vagyok és Louis a kedvencem.
Louis csak elmosolyodott.
Ezután Edina.
-Én Edina vagyok és Harry a kedvencem.
Harry és elvigyorodott, már megijedt hogy ő senkinek sem a kedvence.
És utoljára maradtam én.
-Én Vivi vagyok és Liam a kedvencem.
Liam is elmosolyodott. Mindenki örült kivéve Zaynt.
-Én senkinek sem vagyok a kedvence..
Lou odament hozzá.
-Jajj Zayn nekem a kedvencem vagy. Szeretlek, imádlak, ágyamba kívánlak ha nem jössz cibállak.
Én erre enyhe röhögőgörcsöt kaptam ahogy drága hülye barátnéim is. Még Zayn is elmosolyodott.
Aztán elköszöntünk egymástól és visszamentünk a szállásra. Megpillantottam az órát. Délután 3 óra. Úristen létezik hogy ennyit beszélgettünk a fiúkkal? 7 órától koncert és még sehol sem vagyunk.
-Csajok gyorsan szedjük rendbe magunkat mert 7-kor koncert és még sehol sem állunk.-világosítottam fel őket.
Gyorsan letusoltunk, és felvettük a koncertre vett ruhákat. Én rózsaszín szemhéjpúdert és szempillaspirált használtam smink-ként, az L.B.-im ugyanezt csak más színben. Kész is lettünk 6 órára.
-Figyu mi lenne ha elindulnánk és megkeresnénk a fiúkat a koncert előtt?-mondta zseniális ötletét Edina.
El is indultunk de ekkor Bia közbeszólt.
-Na és hol a fészkes szarban lehetnek? Erre nem gondoltunk, és a koncertet is mindjárt lekéssük.
.Najó szerintem hagyjuk a keresést majd koncert után. 
Bementünk a koncert helyszínére az első sorba, amit Bia apuja intézett el.
És akkor feljöttek a színpadra és ránk kacsintottak majd elkezdtek énekelni.
-I'm broken, do you hear me, I'm blinded......-kezdte Liam.
**********************************
Sok számot elénekeltek, a More Than Thist, a What Makes You Beautifult, a Gotta be you-t, a Moments-t, a One thinget. Mi persze az egész koncertet végig énekeltük és végig sikítoztuk. Az utolsó dalnál ami a What makes you beautiful volt, váratlan dolog történt. Harry szólójánál odajött hozzánk a 4 kedvencünk, és Biát Niall, Edinát Harry, Petrát Louis, és engem Liam felhúzott a színpadra. És mind a négyen a kedvenceinktől puszit és ölelést kaptunk. A rajongók teljes ledöbbentséggel álltak ott még a sikitozást is abbahagyták. A fiúk vissza leengedtek minket. 
A koncert után fejvesztve rohantunk megkeresni őket. Kis idő múlva, amikor a rajongók elmentek, megtaláltuk őket és sikítozva odamentünk és megkérdeztük.
-Ez meg mi volt?
-Hát nagyon szimpik vagytok!-nevette el magát Harry.
-nem lenne kedvetek ma nálunk aludni? És jobban megismerkednénk legalább. Ugyanis ti nagyon megfogtatok minket, láthattátok is, hiszen nem mindenkit húzunk fel a színpadra.-mondta Niall.
Mi csak lefagyottan álltunk én személy szerint köpni -nyelni nem tudtam, annyira meglepődtem, mert eleinte már az is nagy álmom volt hogy találkozzak velük most meg már oda hívnak minket, hogy menjünk hozzájuk aludni? Ez már nekem sok. Éppen elképzeltem hogy milyen lenne ha ott aludnánk mindenki a kedvencénél. És én nem is tudtam hogy fogadjuk el a meghívást vagy ez egy újabb kis játszadozás egy két hülye libával, akik rögtön bedőlnek mindennek.
Kérdő pillantást vetettek ránk. Én nagyon gondolkoztam hogy mit mondjak, a csajok persze tűkön ültek már mert ők ugye rögtön belemennének. Félre is hívtam őket.
-Csajok figyeljetek. És ha csak szórakozni akarnak? Nem akarok 16 évesen gyereket szülni.-mondtam drámai ijedtséggel. 
A csajok elkezdtek röhögni és elmondták a fiúknak az érvelésem mire azok akkora röhögésbe kezdtek hogy majdnem megfulladtak.
Én csak szikrázó tekintettel néztem a lányokra.
A fiúk köpni nyelni nem tudtak amikor abbahagyták a röhögést, de gondolom most tudatosult bennük hogy mit mondtam és ekkor  megint röhögni kezdtek. De ekkor már nagyon mérges voltam!
-Niall adok neked egy mangalicát is azt fald fel de ha nem hagyod abba a röhögést...Liam te ha nem hagyod abba a röhögést kanállal fogok a szádba tömni 2  liter levest és esküszöm megteszem. Zayn neked összeborzolom a hajad ha röhögsz mert neked ennyi épp elég a teljes kiboruláshoz. Harry neked pedig kettétöröm a telódat vagy elhajítom valahova hogy ne twitterezhess. Louis tőled pedig elveszem a világ ÖSSZES Kevinjét és zsákba kötöm őket. Remélem értettétek.-csattant ki belőlem.
A fiúk végre abbahagyták. Liam és Zayn rendkívül megijedt.
A csajok pedig a kis monológom hallatára elkezdtek röhögni és lepacsiztam velük. Elkérték a fiúk a telószámunkat és mi is az övéiket. Miután mindenki beírta mindenkiét úgy döntöttem hogy beleegyezek és ma a fiúknál alszunk.


Komikat kérek milyen volt a feji?:D

5 megjegyzés:

  1. hát... ez ink hasonlított a Elizaa-éhoz... ez a két liter leves, össze borzolom a hajad, kevin, mobil és twitter... mind az Elizaa ötlete volt... de am szuper csak ez az 1 a szépség hibája... sajnálom :\\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg? mert én nem olvastam nagyon az övét, inkább már a vége felé ahol komiztam is.. Lehet hogy csak hasonlóra gondoltunk;) De egyébként köszi:)

      Törlés
    2. /am lehet...:) remélem csaak ennyi / Hát itt a link: http://directionerekide.blogspot.hu/2012/06/little-horan-18fejezet.html

      Törlés
  2. Nagyon jó imádom...<3

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó én örülnék ennek ha elmehetnék londonba és ilyen dolgok történnének velem

    VálaszTörlés