2012. július 27., péntek

13. fejezet. ...

'De reggel mikor felkeltem azt hittem leesek az ágyról ijedtemben.'

Bia és Niall belehajolt a képembe, és vigyorogtak. Liam pedig ott feküdt mellettem, még mindig aludt, úgy mint akit fejbe vertek. Ekkor Bia és Niall kihajoltak a képemből és elkezdtek ír táncot járni valami ír zenével. Mondom dikk. Erre Liam is felkelt, és amikor meglátta a két szőkét hatalmas röhögőgörcsöt kapott.
-Dikk ezek hülyék.-súgtam neki.
-Hát nekem mondod?
-Igen neked, képzeld arra keltem hogy belehajolnak a képembe és vigyorognak. De te még akkor édesdeden aludtál.-vázoltam fel neki a történteket.
Csókolózni kezdtünk és Liam visszafektetett az ágyra, nem zavartattuk magunkat.
-Öhm nem lehetne máshol? Mi éppen táncolunk.-magyarázott Niall.
-Drága Niallkém tudtommal ti táncoltok a MI szobánkba. Miért pont ide jöttetek be?-vágott vissza Liam. Áhj meglátszik én pasim.
-ide volt most kedvünk.-mondta unottan Bia.
10 perc után végre abbahagyták a táncolást és kivonultak a szobánkból. Felöltözünk és lementünk a többiekhez, akik éppen reggelit próbáltak csinálni. De csak próbáltak. Harry és Zayn ütötték fel a tojásokat, Niall több-kevesebb sikerrel meghámozta a zöldségeket, a csajok pedig megterítettek. Uram Isten miért nem a fiúk terítettek és mi lányok csináltuk volna a kaját. Liam is csak röhögött. Miután megreggeliztünk , (a reggeli nagyjából ehető volt) elhatároztuk, hogy kimegyünk a strandra de ekkor hívta Louist a managerük, hogy ma interjúra kell menni és fotózásra, tehát már 2 órára be kell menni. Na szuper akkor a ma i napnak lőttek. Mi a jó Istent fogunk mi csinálni..ezen töprengtem amikor Louis közbeszólt.
-Héé lányok akkor ti is jöttök.
-Ááá oké de mit vegyünk fel?-idegeskedett Bia és Petra.
-Nyugii már még csak 10 óra. Bőven van időnk, addig megnézhetnénk valami filmet is. -mondta Zayn.
-Oké én benne vagyok.-mondtuk a többiekkel. 
Végül egy horror filmnél döntöttünk ami az Átok volt. Előtte pattogtattunk kukoricát és amikor kész lett a popcorn visszamentünk és elindítottuk a filmet. Nekem nagyon tetszett, jó volt, végig Liam ölében ültem, Bia Nialléba, Petra Louéba, Edina Harryébe és Kriszta Zaynébe..Zaynébe??? Dikk dikk dikk.. Na ez hirtelen jött.
Amikor vége lett a filmnek, eljött a dél is, úgyhogy a csajokkal összedobtunk egy kis ebédet, majd miután megebédeltünk, készülődtünk az interjúra és a fotózásra. Én egy egyberuhába mentem, az alja barackszínű szoknya, a teteje virágos felső, és hozzá színben illő magassarkú. A sminket se vittem túlzásba. Bián egy kék egyberuha volt fekete magassarkúval, Petrán szintén egy kis miniruha és Edinán is. Amikor elkészültünk, felhívtuk Pault hogy jöhet értünk a limóval. Amikor megérkezett beszálltunk és elindultunk. Mi a csajokkal még sosem voltunk a fiúk interjúján, na meg a fotózáson sem. Úgyhogy mi már alig vártuk, de a fiúk csak unottan ültek. Amikor megérkeztünk az interjú helyszínére egy csapat rajongó támadta meg a kocsit, majd amikor mi kiszálltunk abból, akkor minket is. Na hát ez fasza lesz. Úgyláttam Harry haja szintén nem úszta meg, úgyhogy amikor beértünk a terembe, még megigazították a haját, neki és a többieknek is. Aztán amikor elkezdődött az interjú kicsit féltem hogy mi van ha minket lányokat is kérdeznek. Hát mondjuk válaszolunk...
-Mikor jöttetek össze Liammel?-kérdezte hirtelen az az interjús csaj tőlem.
-Húú hát nemtudom szerintem vagy 3 hónapja.-válaszoltuk.
-Na az jó.-mosolygott a nő majd átfordult Biához.
-És ti..öhm kicsit személyes kérdés de...a szexuális életetek...
Itt Niall közbe vágott nem hagyta hogy a nő elmondja mit akar, mert már számítottunk a kérdés végére..
-Nem nem még nem volt....
-Áhh értem, bocsánat..-mondta a műsorvezető, Bia meg csak elpirult.
És így kérdezgetett hol kínos hol nem kínos kérdéseket. Alig vártam már hogy vége legyen, de mondjuk a nő utolsó kérdése igen meglepett.
-És akkor most ti együtt vagytok?-nézett Krisztára és Zaynre.
-Hát hát.. még nem igazán..-hebegték össze vissza..na mondom..
Amikor vége lett az interjúnak, szaladtunk át fotózásra.. Na hát ez nagyon jó lesz.. 
A fotózáson először a fiúkkal csináltak képeket, majd odamentünk mi is... Egész jól sikerültek a képek.
Amikor hazaértünk leültünk a nappaliba Tv-zni.
-Nézzünk már Spongyabobot.-kezdte megint Louis. Istenem ennek mindig Spongyabob nézhetnéke van?
-Ahj bazdmeg te mindig azt akarsz nézni?-kérdezte Niall és Biával felmentek a szobájukba... 
-Ajaj mi lesz még itt..-mondtuk a fiúkkal

*Niall*
-Szeretlek.-mondtam neki.
-Én jobban.-válaszolt.
-Nemigaz..-mondtam nevetve.
-Dede..
És ez így ment kb. fél óráig mire eldöntöttük hogy egyformán szeretjük egymást. Amikor végeztünk, felöltözünk, és lementünk a nappaliba. De hát ami ott fogadott...
Bejött a házba egy macska, azt Harry elkezdte kergetni, Liam és Zayn táncoltak, és Liamen egy Toy Storys kalap volt, Vivi fogta a fejét hogy ezek milyen hülyék.... A többiek pedig nyugodtan kint ültek a konyhában. Mi Biával csak röhögtünk. 
-Nézzünk már Toy Story-t.-mondta Liam..


*Vivi szemszög*
Anyám már megint Toy Storyt akar nézni. Nagy nehezen beleegyeztünk, Liam nagyon örült úgy láttam, mivel nekem szó szerint beleugrott az ölembe.
-Őőő drágám ennek nem fordítva kéne lennie?-kérdeztem rá mutatva.
-Óh bocsi.-mondta drágám majd leült a kanapéra, és beindítottuk a filmet, Liam nagyon beleélte magát.
-Ne Woody ne menj oda.-kiabált már szinte.
-Öhm drágám ez egy mese 6 éveseknek..-világosítottam fel.
-Hát na..válaszolt.
Miután megnéztük a meséjét este lett úgyhogy bejelentettem hogy elmegyek zuhanyozni, és Liam kikönyörögte hogy hagy jöjjön velem.
-De ugye most nincs kanál?-kérdezte félve.
-Nincs Liam de ha mégegyszer megkérdezed tuti kanálnak beöltözök és rémisztgetni foglak..-fenyegettem.
-Jól van ez gonosz volt.-durcizott.
-Jajj ne haragudj.-mondtam neki és megöleltem a zuhanyzóban. Miután lezuhanyoztunk bebújtunk az ágyba, még egy kicsit beszélgettünk, majd elaludtunk. 

Komikat, milyen lett ez a feji:) 3-4 komment és 

kövi. Addig  nem jön komi amíg nem komiztok...:))



3 megjegyzés:

  1. Szupeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........................kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkköööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööövvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.....................................:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóóóóóóóóóóóó:D köviiit

    VálaszTörlés