2012. július 11., szerda

1. fejezet, Meglepetés

Sziasztok. Meghoztam az első fejit. Remélem tetszeni fog!

Nos, a suliban ülök, mint már megszoktam minden nap. De ezen a héten már vége a tanításnak, és nyári szünet lesz. Ma pedig szerda van úgyhogy már csak 3 nap és kiszabadulunk 2 és fél hónapra a "cellából".  Kicsengettek! Rohantam kifelé a teremből, de hát én vagyok Vivi... persze hogy meg kellett botlanom a saját lábamban, és hasra is esnem.. A könyveim szanaszét hevertek mellettem..És akkor odajött hozzám az a srác aki tetszik. Felsegített és segített összeszedni a könyveim.. Ezután a jelenet után siettem haza felszaladtam a szobámba és rögtön tárcsáztam Bia számát. Kicsöngött, és pár másodperc múlva fel is vette, s beleszólt:
-Szia Vivii. Nagy hírem van!
-Szia nekem is, de kezd te!!
-Oké na képzeld... a One Direction Londonba megy koncertezni, és apu szerzett a koncertre 4 jegyet úgyhogy még hozhatjuk két barátnőnket. Aki Petra és Edina lesz!.
Ahogy ezt meghallottam akkorát sikoltottam örömömben hogy anya bejött a szobába értetlen fejjel,hogy hova ez a nagy öröm.
-Pill Bia 10 perc és visszahívlak!
És leraktam, rögtön szaladtam anyuhoz.
-Anya elsem hiszed hogy mi történt velem!-sikkantottam-. A One Direction Londoba megy koncertezni és Bia apuja szerzett 4 jegyet rá! Ugye elengedsz?-néztem rá boci szemekkel.
-Hát nemtudom..Elvisz titeket Londonba?
-Háááát annyira örültem hogy hirtelen ezt nem is kérdeztem de gondolom igen, vagy elmegyünk repülővel.
-Arról szó sem lehet! Egyedül nem engedlek fel a repülőre főleg nem Londonba! Még csak 16 leszel holnapután... Nem engedlek el úgy. Vagy megy veletek egy felnőtt vagy sehogy.
-De anya..Elboldogulunk egyedül is nem kell mindig egy felnőtt hogy pesztráljon, tudunk vigyázni magunkra, 16 éves vagyok az ég szerelmére!
-Na majd megbeszéljük, nem veszekszek.
Ezzel le is zártuk a beszélgetést. Ahogy kiment a szobámból rögtön pötyögtem is a telómba Bia számát és tárcsáztam. Nemsokára fel is vette.
-Na mivan? Megengedte anyud?
-Hát az a helyzet, hogy csak úgy enged el ha apud felvisz minket, vagy ha repüővel megyünk is csak úgy ha jön velünk felnőtt..Ja és egyébként mikor lesz a koncert?-kérdeztem hirtelen.
-Szombaton, úgyhogy addigra vége lesz a sulinak!
-Ááá szuper. Király vagy drága. Akkor holnap beszélünk a suliban! Szia.
-Szia.-köszönt el ő is.
Annyit recsegtem vele, hogy észre sem vettem hogy már este 9 óra. Mikor rápillantottam az órára majdnem kiesett a szemem..Gyorsan berontottam a fürdőbe zuhanyozni, amit éppen apa csinált úgyhogy rögtön becsaptam az ajtót és visszamentem a szobámba, és megvártam amíg kijön. Miután lezuhanyoztam felnéztem facebook-ra és twitterre de semmi érdekes. Tanulni nem tanultam semmit mert már csak 2 nap van a suli végéig.
*********************************************************************************

Reggel vidáman ébredtem..Vagyis csak azt hittem. Ránéztem az órára..7:30..Még időben vagyok..Vagyis MIIII?????? 7:30? Tuti elkések. Kipattantam az ágyból és valami göncöt kerestem ami elég elviselhető. Végül egy farmerszoknya és egy rózsaszín félvállas póló és egy Converse cipő mellett döntöttem. Rohantam a fürdőbe gyorsan kivasaltam a hajam. A sminket nem vittem túlzásba egy kis rózsaszín szemhéjpúdert és egy kis szempillaspirált használtam. Aztán go a suliba. Annyira rohantam hogy el ne késsek, hogy sikeresen elestem a járda szélébe. Az emberek pedig megbámultak, hogy ki ez a barom. Szerencsémre 7:58-ra beértem. Még nem volt bent a tanár. Rögtön helyet is foglaltam az egyik L.B.-m, Petra mellett. Az első óra töri volt, a tanár szokásához híven végig fecsegte az órát, én meg sikeresen bealudtam..
-Ms. Johnson..örrülnék ha nem aludna az órámon.
Felemeltem a fejem, mire az egész osztály elkezdett röhögni..Az óra hátralevő részében megpróbáltam odafigyelni. A második angol volt, nem csináltunk semmit.. Észre se vettem és elment mind az 5 órám is. A suliba összeszedtem Biát és Edinát Petra meg már ott volt velem. Hazafelé menet úgy döntöttünk hogy elmegyünk shoppingolni. A pláza felé vettük az irányt, ott elég sokat költöttünk. Vettünk a koncertre is ruhát. Én egy rózsaszín koktélruhát vettem egy fekete táskával és egy fekete magassarkúval. A lányok is ilyesmit, csak más-más színekben. A csajok hazakísértek a vásárlás után. Amikor elköszöntünk egymástól és becsuktam az ajtót, akkor tudatosult bennem hogy.: Úristen Szombaton 1D koncertre megyek.
Beköszöntem apuéknak, akik a nappaliban voltak. Felmentem a szobámba-ami természetesen díszelgett az 1d poszterektől-és lehajítottam a táskámat. Utána felhívtam Petrát. 
-Szia Vivi..úristen én még mindig sokkban vagyok.. 
-Sziaa.És azt el is felejtettük mondani hogy az első sorba szól a jegyünk.
-Áááááááááááááááááá nane nane nane hát ezt nemhiszem el lehet ennél jobb? Oh Louis jövök!:$
-Hidd el nekem is ez volt az első reakcióm. Alig várom hogy láthassam őket de legfőképp Liam-et.
Hát igen nekem Liam jön be legjobban, Petrának Louis, Edinának Harry és Biának pedig Niall az az éhenkórász..:D
-Vivi..Vivi ittvagy?
-Jah bocs csak elbambultam.
-Semmi baj. Majd hívlak. Sziaa.
-Oké szia!
Leraktuk. Unatkoztam ezért úgy döntöttem hogy kimegyek a parkba sétálni.
Elsétáltam a parkba, unatkoztam egyedül, meg hát tiszta forróság volt, ezért úgy döntöttem hogy hazamegyek. Amikor hazaértem anyáék mérgesen fogadtak. Én csak döbbentem néztem rájuk.
-Kisasszony még ma hozzánk sem szóltál. Hol csavarogtál egész nap?-nézett rám gyilkoló tekintettel anya.
-Shoppingoltam Biáékkal utána pedig elmentem a parkba.  Na és?
-Na és? Üzenet vagy valami? Apáddal halálra aggódtuk magunkat. 
Ránéztem az órára és láttam hogy este 8 van.
-Hoppáá..
-Hoppá bizony. Na mindegy menny aludni holnap nagy nap lesz. Ja és mehetsz a koncertre.
-Okéé!- és nyomtam egy puszit mindkettőjük arcára.
Elmentem lezuhanyozni, utána pedig mentem a szobámba. Felnéztem fészre és twitterre is. És akkor megláttam egy kiírást :
@Liam Payne : Directionerek twitcam?
Megörültem és beindítottam a twitcamot, és megjelent előttem Liam és Louis a két kedvencem. Persze annyit hülyéskedtek hogy halálra röhögtem magam.
Éjfél körül kinyomtam a laptopot és eltettem magam holnapra.
*********************************************************************************
Reggel a telefonom csörgésére ébredtem. Felvettem és kómás hanggal beleszóltám.
-Haló?-ásítottam egyet.
-Szia Csipkerózsika. Készülődj el és gyere ki!-szólt bele Bia.
Amikor felkaptam magamra egy elfogadható ruhát és elkészültem rohantam is lefelé. Felkaptam a táskám és kinyitottam az ajtót.
És ekkor hatalmas meglepetésben volt részem!

Komikat, kérek, milyen volt az első rész?!


2 megjegyzés: