2012. július 14., szombat

6. fejezet

'Ahogy odaértünk, nem hittem a szemeimnek. Ez azért már elég durva.....'


Valahogy a rajongók megtudták, hogy ma éttermezni megyünk, és ezért egy csomó lány megállt az étterem előtt, és táblákat készítettek amire ilyeneket írtak : "Liam, ribanc a csajod". 
Na jó ez már a féltékenység tetőfoka. Liammel átverekedtük magunkat én már sírtam, hogy ennyire utálnak a rajongók, főleg a Liam fanok. Az éttermezés után visszamentünk a szállásra. De amit ott láttam, az nem volt semmi. 
Niall és Louis verekedtek egy szendvicsen, Harry a földön feküdt vodkás üveggel, Zayn meg csak ült és éppen igazította haját, mert egy tincs, aminek jobbra kellett állnia balra állt. Én köpni nyelni nem tudtam éreztem hogy mindjárt elkap a röhögőgörcs. Egyszerre kezdtünk el Liammel röhögni. A végeredmény pedig a Niall-Louis bokszmérkőzésen az lett, hogy Louis szerezte meg a szendót, és Niall előtt ette meg, a szőke pedig majdnem elsírta magát.
-Jajj drága husikám csinálok én neked kaját-mondta Bia Niallnek.
-Oké drága nyuszó-muszóm imádlak, hagy adjak egy csókot szőkeségednek.
-A kajáért mindent mi?-kérdezte Bia.
-Jajj tudod hogy nem.
-Niall rettenetesen hazudsz.-mondtam neki.
Odamentem Harryhez és ráugrottam, hogy keljen fel, és sikerült is felkeltenem, de full részeg volt.
-Jajj gyere ide aranyom, hagy simogassam meg a két lábad között.-majd visszaesett.
Én csak Liamre néztem "ez nem normális" tekintettel. Liam is csak bólogatott, majd segített nekem felvinni Harryt a szobájába, akiből dőlt a hülyeség.
-Jajj gyere ide édes bogárkám Harry-kének told le a bugyikádat.-mondta a göndör.
-Na ez már sok.-olyan mérges lettem, hogy lekevertem egy akkor pofont Harrynek hogy lesett az ágyról, mivel még csak a szélén volt.
Liamen láttam hogy mindjárt elevenen megnyúzza, de lenyugtattam.
-Nyugi drágám nem látod hogy tiszta részeg? Ha józan lenne, nem mondana ilyeneket, max csak Edinának.
-De ugye te nem szereted?-aggodalmaskodott Liam.
-Dehogy szeretem. Vagyis úgy nem. Csak barátilag.
-Oké-nyugodott végre meg.
Még Harry visszaszólt nekem.
-Hé Vivi nyalni akarok  valamit, de ne értsd félre.
-Oké nem értem félre akkor menjünk a fagyizóba?-kérdeztem.
-Tudtam hogy félreérted.-mondta kómásan, alig bírta kimondani a szavakat.
Liam majdnem felrobbant, én odamentem hozzá és megcsókoltam, Harrynek pedig akkora taslit adtam, hogy az én kezem kezdett el pirosodni, de azért az ő pofája se úszta meg.
-Amikor részeg, úgy odamennék és szétvernem.-idegeskedett Liam.
-Nyugi már. Ideges ember nincs csak hülye-oktattam ki.
-Áááá szóval hülyének tartasz. Kösz szépen.-durcizott.
Kimentünk Harry szobájából be a miénkbe.
-Most haragszol?
-Lehülyéztél.
-DE HARAGSZOL?-szinte kiabáltam.-Nem azt kérdeztem, hogy mit csináltam hanem hogy haragszol??
-Nem. De azért máskor lehetnél kedvesebb. Keresztbe fonta karját és bevágta morci kisfiú arcot.
-Ne legyél már ilyen-odamentem és megcsókoltam.
Lefektetett az ágyra és magára rántott. Élvezkedésünket Bia szakította félbe.  De amint meglátott minket gyorsan eltakarta a szemét és ennyit mondott.
-Nem akarom megzavarni a hancúrozásotokat de megyünk Edinához. Jössztök?
-Megyünk hát.-és villám gyorsasággal leugrottam Liamról, majd felvettem azokat a ruháimat, amit az előbb Liam sikeresen levett rólam. Ő is felöltözött és mentünk is a kórházba. Ültünk a limóban és Louis egyszer megszólalt.
-Ott van Kevin!-és egy galamb felé mutatott.
-Fantasztikus.-mondta Petra gúnyosan.
Amikor beértünk a kórházba  doki fogadott minket.
-Önök Edina Scott barátai?
-Igen mi vagyunk.-válaszoltuk.
-Örömmel jelentem be, hogy ma már hazamehet önökkel. 
-Ááá dejó.-örültünk a csajokkal. 
Persze Harryt otthon hagyjuk ilyen állapotban, amit Edina észre is vett.
-Harry drágám hol van?-kérdezte miközben pakolt a bőröndjébe, mert már neki is mondta a doki hogy hazajöhet.
-Otthon.-vágtuk rá egyszerre.
-De miért?
-Hamar elaludt.-válaszoltam mivel már este volt, de válaszom nagy részben igaz. 
-Áh értem.-gyorsan összepakolt és már indultunk is.
Edina már teljesen jól volt, aminek nagyon örültünk. Ahogy hazaértünk Edina rohant volna fel Harryhez de én megállítottam. 
-Várj Edina. Figyelj mi lenne ha megnéznék egy jó kis Horror filmet, mondjuk a Paranormal Activity összes részét?-kérdeztem nyugodtan, hogy ne vegye észre, hogy mi is van valójában,és ne kezdjen el gyanakodni.
-Oké, csak lepakolok.
-Hagyd majd én. Ajánlkozott Petra és rögtön felszaladt Edina csomagjaival a szobába.
Niall készített popcornt, de 3 csomaggal kellett csinálni mivel Niall egymagába felfalt 2 csomaggal. 
Elkezdődött a film, én odabújtam Liamhez, Petra Louishoz, Edina és Bia pedig senkihez mert Harry nem volt lent, Bia és Niall meg még nem jöttek össze.
A film épp ott járt hogy a csaj ül a konyhában, mire minden ajtó, ablak kibaszódott, na itt ijedt meg Bia, sikkantott, és ugrott egyet.
-Te buzi hülye kurva! Te tudtad hogy mi fog történni mert már láttad-kiabált velem.
-Hát na így jártál.-vigyorogtam. 
A film végén Niall nem mert felmenni a szobájába.
-Mi van ha egy nagy Husi-szörny fennt vár a szobában és el akarja venni a maradék popcornomat?-filózott Niall kissé ijedten.
-Hát reméljük a "Husi-szörny" összetéveszt téged egy steak-kel és téged visz el!-oltogattam.
-Naa ez nem volt kedves-vágta be a durcit mind a két szőkeség.
-Hagyjad Niall macikámat, miért baj az ha fél ha elveszik a kajáját?-csattant fel Bia.
-Azért baj mert azt hiszi hogy egy giga-mega HÚS szörny elveszi a popcornját. Ez azért már gyerekes. Niall egyébként beléd hogy fér ennyi kaja?-kérdeztem Nialltól.
-Hát nemtom. Jut eszembe éhes vagyok.
-ÉHES VAGY? ÉHES? Most ettél meg 2 csomag popcornt meg 3 szendvicset. Te nem vagy normális, vagy valami baj van az emésztőrendszereddel komolyan.-mondtam.
A többiek csak röhögtek, Niall pedig elment a konyhába, és 3 nutellás kenyérrel tért vissza.
-Najó én nem nézem ahogy falsz mind egy disznó, inkább elmegyek zuhanyozni.-mondtam.
-Mehetek veled?-kérdezte boci szemeket meresztve rám Liam.
-Hát felőlem.-ahogy ezt kimondtam a többiek nagyot, néztek, de még Liam is.
-Tényleg?-kérdezte.
-Nem csak szivatlak.-röhögtem.
-Ez gonosz volt.-szomorodott el.
-Jaj jól van te édes kis cukorfalatom, zuhanyozhatsz velem.
-Ezaz.
Zuhanyozás előtt elmentem a konyhába, és kivettem egy kanalat.
Elrejtettem, majd amikor mindketten beálltunk a zuhanyzó alá, megengedtem a vizet, hogy bepárásodjon az  üveg, hogyha véletlen valaki be is nyit, ne lássanak meg.
Amikor Liam odahajolt hogy megcsókoljon, amire számítottam, hirtelen elővettem a kanalat,és a szájához nyomtam. Amikor elvette a száját mert érezte, hogy nem én vagyok az akit csókol, ránézett a kanálra. És akkorát sikított hogy mindenki bejött a fürdőbe. De hálistennek nem láttak minket, mert pára volt. Liam annyira megijedt, hogy ki akart szaladni a zuhanyzófülkéből, de nem volt nyitva úgyhogy beleverte a fejét a zuhanyzóba, majd gyorsan kiszaladt a fürdőből MEZTELENÜL. A többiek meg bennt voltak a fürdőbe, úgyhogy Louis eltakarta Petra és Edina szemét, Niall pedig Biáét. Én pedig magamra kaptam egy törölközőt, kiléptem a zuhanyfülkéből és majd meghaltam a röhögéstől. Ahogy a többiek is. Visszamentem a szobánkba és láttam hogy Liam az ágyon ül, már volt rajta alsógatya, de még mindig remegett.
-Most haragszol?
-Tudod hogy kanálfóbiám van, miért kellett?-kérdezte még mindig megszeppenve Liam.
-Tudom, de most azt akarom kérdezni hogy.. mi van a kanalakban, amitől félsz tőlük. Hiszen csak egy..egy kanál.
-Hát nemtudom.
-Pedig a villa sokkal félelmetesebb mert hegyes.-próbáltam viccelődni és megnyugtatni nem sok sikerrel.
-Na mindegy nem tudom megmagyarázni és kész. 
-Mióta félsz a kanalaktól? Volt valami rossz emléked?
-Kb. 5 éves korom óta, mert amikor bevettem egy nagy kanalat a számba, alig bírtam kihúzni onnan és majdnem megfúltam.-ecsetelte élményét.
-Aha értem. De most már nincs olyan csöpp szád hogy megakadjon benne egy kanál.
-Tudom de akkor is.
Na nem baj. Gondoltam magamban. Holnap elmagyarázom neki, hogy nincs semmi félelmetes egy kanálban.
Egy óra fele bebújtunk az ágyba és aludtunk. Liam most nem fordult felém, lehet hogy megharagudott a kanalas kis incidens miatt? Dehát én csak... áh tényleg nem kellett  volna gondolhattam volna erre, hogy mi van ha tényleg annyira megijed hogy utána megharagszik rám és szakít velem vagy valami. De mondjuk ez hülyeség, mert egy kanál miatt normális ember nem szakíit. Ezen töprengve aludtam el.




 Na hogy tetszett ez a viccesebb feji? Komikat!:D









7 megjegyzés:

  1. kanál...><"" ez nagy volt xĐĐ köviit!!!!

    VálaszTörlés
  2. Am engem is bele írhatnál vlmelyik fejezetbe... *kis macska szemek* *-* <3 (Ł)

    VálaszTörlés
  3. Rendben és köszönöm! Ja és van esetleg olyan barátnőd aki szereti az 1d-t? mert neki is mondhatnád hogy olvassa el és komizzon:)) Köszi*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van csak nem jó a gépe...:/// de hirdethetnéd facebook-on. én is ott szoktam...

      Törlés
  4. hey, Harry keményen be volt rúgva!!!
    Kanál XD
    Sírtam a röhögéstől!!!

    VálaszTörlés
  5. szupikaa remélem Niall és Bia összejjönnek :)

    VálaszTörlés
  6. vivii... mikor rakod ki a kövit??? már nagyon szeretném olvasni...:))

    VálaszTörlés