2012. július 16., hétfő

8. fejezet. Talán vége mindennek?

-Na most már normálisan tudunk beszélni?-kérdezte Bia.
-Aha-mondtuk egyszerre.
-Szóval jöttök üvegezni?
-Megyünk.
Lementünk a nappaliba, kerítettem egy üres üveget és kezdtük. Először Zayn pörgetett, ami Liamre mutatott.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Te akartad.
Felállított minket lányokat sorba.
-Nos, tapintás alapján meg kellesz állapítanod, hogy ki a te csajod. -mondta Zayn és bekötötte Liam szemét egy kendővel, minket lányokat pedig más sorrendbe cserélt, mint ahogy az előbb Liam látta.
-Bármit szabad fogni.-mondta Zayn, mire mi mérgesen néztünk rá.
Először Petrát fogdosta meg. Először a karját, utána a comját, a hasát, majd végül a seggét.
Nem lehetett nekünk szólni semmit, mert a hang alapján rájön, hogy ki az. Liam rögtön rávágta Petránál :
-Ő nem Vivi.-és ment tovább.
Most Edinához ment. Őt is áttapizta de Liam megállapította, hogy ő sem a barátnője. Most jött Bius. Mi Biával nagyjából egyforma alakúak vagyunk..
Hosszas fogdosás után, olyat mondott amitől leesett az állam.
-Ő Vivi!-mondta határozottan.
-Vedd le a szemkendőt, hogy meglásd.-utasította Zayn.
Levette a szemkendőt..és hát nem én álltam ott. Nagyon ledöbbent, mi pedig Biával még mindig döbbent állapotban voltunk.
A fiúk csak röhögtek, de Liam köpni-nyelni nem tudott.
Én elszomorodtam.
-Fúú drágám bocsi.-mondta Liam.
-Hát nem baj, csak meglepődtem.
-Hát még én.-mondta Bia.
Persze Niall is akkor eszmélt és Liam felé közeledett. Szúrósan, mélyen a szemébe nézett, és ennyit mondott.
-A csajom tabu. Megértetted?-kérdezte Niall.
-Dikk eddig sem tetszett, csak Vivivel olyan egyforma az alakjuk.
Biával röhögni kezdtünk.
Most Liam pörgetett, ami Louisra mutatott.
-Louis felelsz vagy mersz?-kérdezte Liam.
-Merek. Nem vagyok én puhány.
-Hmm jó. Akkor csókolj meg valakit Petrán kívül.
Louis odament Edinához és megcsókolta. És érdekes módon Edina visszacsókolt, amit Harry és Petra nem néztek valami jó szemmel. Petra kirohant sírva. Harry nem sírt, de Petra után ment.

*Petra szemszöge*

Ahogy Louis odament Edinához és megcsókolta, könnycseppek gurultak le az arcomon és kiszaladtam, Harry meg utánam jött.
-Petra!-szólított, már csak a vendégszobánál kapott el mert gondoltam visszacuccolok oda.
-Mivan?
-Ezt nem hiszem el. Képesek itt csókolózni előttünk..
És ekkor beszaladt Louis is. Bocsánatot akart kérni, de én lekevertem neki egy hatalmas pofont, Harryt pedig behúztam a vendégszobába, Louisra pedig rácsaptam az ajtót.
Odamentem Harryhez megöleltem, fejem a mellkasára hajtottam, és sírni kezdtem. Ő visszaölelt, biztos őt is bántotta hogy a csaja mással csókolózik. Nem tudom, de kezdtem megszeretni Harryt. Sokat beszélgettünk már, de most biztos többet fogunk.

*Vivi szemszöge*

Nagyon meglepődtem amikor Louis szomorúan jött vissza. Petra biztos haragszik rá, mondjuk meg is értem.
-Rám csapta az ajtót.-panaszolta.
-Kellett neked ezt csinálni. Még a játék kedvéért sem kellett volna, ha igazán szeretnéd Petrát.-mondtuk neki Biával, mivel Edina csak magába ült, el sem hitte hogy mi történt és most tuti azt hiszi hogy Harry szakít vele.
Louis erre nem mondott semmit, csak felment a szobájába.
A nappaliba csak Bia, Zayn, Niall, Liam és én maradtunk mivel idő közben már Edina is felment a szobába.
-Hát ez a nap..-mondtam-
-Nem szeretném ha egy játék miatt szakítana egyszerre 2 páros is.-mondta Niall.
-Hát én sem.-mondtam..
Este 10-11 óra körül mentünk be a szobánkba, addig beszélgettünk. Én elmentem zuhanyozni.
-Jöhetek veled?-kérdezte kiskutya szemeket meresztve rám Liam.
-Najó jöhetsz.-egyeztem bele.
-De ugye nem hozol megint kanalat? Az a mostani idegállapotomat csak még jobban rombolná.
-Nem dehogyis. Elég volt nekem az a nap is. Azt hittem elhülyéskedjük az egész kanál dolgot, de a végén már azt hittem hogy szakítasz velem. Úgyhogy akkor megmondtam magamnak, hogy soha többet nem csinálok veled ilyet, mert nem tudhatom hogy mit érzel ilyenkor te.
-Köszi.-és megcsókolt.
Utána leöltöztünk, beálltunk a zuhanyzóba, és sikerült megint majdnem leforráznom magunkat.
-Ááá te hülye ez forró. Nem szándékozok még 19 évesen súlyos megégésben meghalni.-idegeskedett Liam.
-Jajj bocs, nem engednéd te a vizet? Most nem bírok figyelni. 
-Oké.
Miután letusoltunk bebújtunk az ágyba, és elaludtunk.
*******************************************************************************
******************************************
Reggel amikor felkeltem, akkor jutott eszembe hogy vajon akkor most hogy aludtak ezek négyen? Amikor elindultam hogy megnézzem ki hol aludt, Liam felkelt, és megkérdezte.
-Hova mész nyuszi?
-Nyusziii? Egyébként azt akarom megnézni hogy akkor most Harryék hogy aludtak, mert gondolom Harry és Edina illetve Louis és Petra nem aludtak ezek után egy ágyba.-válaszoltam.
-Na ez igaz. Mehetek veled?
-Gyere.
És elindultunk először Harryék szobája felé.  de ahogy megláttam ami ott van teljességgel ledöbbentem.....

4 komi és kövi!:D


3 megjegyzés:

  1. fhúúú.... szupeeeeeeeeer.... a csókosat lécci had használjam majd fel..*-* köviit

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!!!!
    Érdekes lehet a folytatás!!!
    Várom a kövit!!!!
    :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon király lett..:D lessz kis Horan, Payne, Tomlinson, Styles vagy Malik? mondjuk kis Malik furcsa lenne de na:D várom a kövit:D

    VálaszTörlés