2012. július 25., szerda

12. fejezet. Egy kis romantika, és egy új lakótárs

 Amikor elkészültem és mentem volna felfele, egy hatalmas sikítást hallottam.

Fejvesztve szaladtam felfelé. Amikor felértem a szobába meglepetésben volt részem. 
-Mi volt ez a sikítás?.-kérdeztem rémülten.
-Semmi csak valaki dobálja az ablakot kővel.-mondta Harry.
Kinéztem és megláttam Bia uncsiját Krisztát, aki persze teljesen bele volt esve Zaynbe. Beengedtem az ajtón, és amint ő meglátta Zaynt kis híján elájult, amin Zayn csak mosolygott. 
-Tudom, hogy sexy vagyok, de azért ennyire nem kell beindulni.
Kriszta csak nézett kitágult szemekkel, majd odament Zaynhez és megfogta a kezét és az arcát hogy tényleg ő van-e ott, és nem-e álmodott.
Zayn egy kicsit zavarban volt, de úgy látom tetszett neki.
-Egyébként Krisztina Selk vagyok.-és kezet fogott az összes fiúval. Hát igen, nem szokása a romantikázás. A fiúk is bemutatkoztak és jött a zseniális ötlet Zayn-től hogy menjünk el fagyizni. Mivel mindenki beleegyezett, elindultunk a legközelebbi fagyizóba. Csavartfagyit vettünk, és amikor mindenki kikérte a magáét leültünk a parkba. Persze valahogy elintéztük hogy Kriszta Zayn mellé kerüljön, amire Kriszta nagyon beindult. Ők beszélgetni kezdtek, Louis pedig lökte a hülyeségét. Bia szája fagyis lett, ezt Niall meg is említette majd lenyalta Bia arcáról a fagyit, Bia pedig elpirulva tűrte. 
Majd visszamentünk a szállásra.
-Egyébként drága unokatesóm, te most itt fogsz lakni nálunk, vagy ezt hogy gondoltad??.-kérdezte Bia.
-Hát igen, mert hallottam hogy itt vagytok és gondoltam eljövök és megkereslek titeket.
-Na ez mind szép és jó de hol fogsz aludni?
-Hát nálam van még hely, mert én ugye egyedül alszom.-ajánlkozott Zayn.
-Háát ha muszáj.-egyezett bele Kriszta is.
Kriszta lecuccolt Zaynnél. És utána mindenki ment a maga dolgára, én mentem a nappaliba tv-t nézni, de Liam felhúzott a fotelből, be a mi szobánkba. 
Fél óra múlva lementünk a nappaliba, persze már rendes öltözékben.

-Oké na sziasztok.-és kimentünk a nappaliból, vissza a szobánkba.
-Nézzünk valami filmet.-javasoltam.
-Ez jó ötlet. Válassz valamit.
Én végül egy romantikus vígjátéknál döntöttem, beraktuk a DVD lejátszóba, én kimentem pop-cornért. 
Visszaértem  és ami akkor fogadott az nem volt semmi.
Liam egy szál alsóban feküdt az ágyon, és rám kacsintgatott. 
-Na de Liam.-vigyorogtam, de azért odabújtam mellé és elindítottuk a filmet.
A végére én már sírtam, ugyanis a film a Titanic volt. Liam is sírt és én pedig idéztem a filmből.
-"Egy nő szíve a titkot mély óceánja." "A lányok 90%-a nem azért sír a Titanic végén, mert Jack meghal, hanem azért mert rájön, hogy senki nem fogja őt úgy szeretni mint Jack Roset".-fejeztem be.
-Én sokkal jobban szeretlek.-mondta még mindig könnyes szemmel Liam.-És sosem akarlak elveszíteni.
-Oh Liam én is nagyon szeretlek és nem akarlak sose elveszíteni. Mi lenne velem nélküled?-érzékenyültem el.
-És velem nélküled.
Romantikázásunk alatt észre sem vettem hogy már este kilenc óra úgyhogy elmentem zuhanyozni, és Liam ragaszkodott hozzá hogy velem jöjjön, nekem meg semmi kifogásom nem volt ellene. Így ketten mentünk zuhanyozni. Amikor visszamentünk a szobába, ledőltünk az ágyra és átkaroltuk egymást, és úgy aludtunk el.. 
De reggel mikor felkeltem azt hittem leesek az ágyról ijedtemben.

Komikat milyen lett ez a feji? a szokásos 4 komi és kövi. Tudom az előző fejire sem lett meg az 5 komi de reménykedek benne hogy erre meg lesz, nagy örömet okoznátok vele. Puszi:))




3 megjegyzés:

  1. Jajj de jo jojjon mar a kovi resz! Vajon mitol ijedt meg?

    VálaszTörlés
  2. szuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkköööööööööööööööööööööööööövvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Szupeer hozzad a köviit..:DDDD

    VálaszTörlés