2012. július 15., vasárnap

7. fejezet

Bocsi ez most kicsit rövidebb feji lett, holnap hosszabbal jövök:) de csak ha kapok 3-4 komit erre a fejire!:)


" Ezen töprengve aludtam el."

Reggel amikor felkeltem Liam már nem volt ott. Petra és a többi csaj pedig bent volt a szobámba és ahogy láttam éppen kerestek valamit.
-Ti hogy a szarba kerültök ide?-kérdeztem mérgesen.
-Hát csak keresünk valamit.-válaszolt Petra és Bia egyszerre.
-És még is mit?
-Hát csak azt néztük meg hogy találunk-e óvszert hogyha csináltátok Liammel az este akkor védekeztetek-e és ha nem tudod tudod akkor lesz kis Payne..
-Ti tényleg ennyire retardált barmok vagytok?-kérdeztem döbbentem.
-Hát tudod jobb félni mint megijedni.-oktatott ki Edina.
-Hát ti tényleg vadbarmok vagytok. Nem csináltunk semmi rosszat. Főleg most nem. Liam biztos most haragszik rám a tegnapi kanalas ügy miatt.
Ekkor bejött Louis, Harry és Liam egy szál alsógatyába, mi meg majdnem leolvadtunk az ágyról.
-Liam most haragszol rám?-kérdeztem de nem válaszolt.
Kiment a szobából, Louis pedig odament Petrához és csókesőbe kezdtek.. Egy kicsit nyálas volt. Ugyanígy tett Edina és Harry is én meg csak ültem egyedül Biával. 
10 perc után kimentek a fiúk és a csajok is. Én csak egyedül maradtam a szobában és gondolkodtam. Nem kellett volna azt csinálnom. Most lehet hogy szakít velem.
Hosszas gondolat menetem után lementem a konyhába. Niall épp beszélgetett Biával. Egy kicsit közelebb mentem hogy halljam a beszélgetésüket.
-Mindig is elakartam mondani, hogy nagyon bejössz nekem.-mondta Niall Biának.
Bia csak elpirult és ezt válaszolta.
-Te is nekem.
És egy hirtelen pillanatban Niall megkérdezte Biát.
-Bia leszel a barátnőm?
Szóhoz sem hagyta jutni már csókolta is. Kb. 10 percig csókolóztak, tisztára egymásra másztak. És akkor Bia végre kimondta.
-Leszek.
Utána ők ketten felmentek Niall szobájába, ahova Bia már át is cuccolt, mert így már együtt aludtak. Én pedig elmentem Liamhez. Közbe pedig  Petrát és Louis-t láttam meg. Ők is épp nyalták falták egymást.
Én amikor megtaláltam Liamet odamentem hozzá és megöleltem.
-Haragszol?-kérdeztem
-Nem..de többet ne csinálj ilyet.
-Nem fogok, pont azon gondolkoztam hogy miért csináltam veled ezt, amikor tudom hogy kanálfóbiád van. Szeretlek. <3
-Én is mindennél jobban <3
Kimentünk egyet sétálni a parkba. Leültünk egy padra és beszélgettünk.
-Akkor most sikerült összehoznod Biát meg Niallt?-kérdezte Liam.
-Háát igazából nem én hoztam őket össze, mire kimentem a konyhába hogy elkezdjem az akciót, ők már nyalták falták egymást.
-Hát most na.. Niall ott áradozott nekem minden nap hogy Bia mennyire sexy meg hogy milyen jó segge van..
Én erre szó szerint köpni-nyelni nem tudtam. Na ha ezt elmondom Biának, felrepül a mennybe és visszaesik..
Megjelent egy ördögi mosoly az arcomon.
-Beszarnék a röhögéstől, ha azzal állnának elő, hogy lesz egy kis Horan.-mondtam ki amit gondoltam.
Liamet elkapta a röhögőgörcs, ahogy engem is.
Amikor már úgy érezte, hogy nem fog megfulladni a röhögéstől ennyit mondott.
-Neked aztán tényleg piszkos a fantáziád.-nevetett.
-Ahh tudom én vagyok Mrs. (sátán) Payne.
Erre meglepődött.
-Mrs? Akkor te már esküvőt tervezel velem?-kérdezte döbbentem.
Erre csak elpirultam és nem válaszoltam.
-Szóval igen?
-Neeem.
-Biztos?
-Nemtudom.
Elmosolyodott és megcsókolt. 
Ezután felmentünk Liam szobájába, ő a falnak nyomott és csókolni kezdett. 

4 megjegyzés:

  1. és akkor? kíváncsi vagyok... engem is bele írsz majd? *kis baba szemek* am szuper... "pici Horan" tök jó...:)) az óvszernél besírtam...><" xĐĐ szuper vagy... xđđ köviit..:]]

    VálaszTörlés
  2. mikor lessz a kövi fejii?:) már nagyon vároom:D szuper vagy vivii :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!!!
    Várom a kövit!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Már tegnap kiraktam olvassátok és komizzatok!:) és köszi:)

    VálaszTörlés