2012. július 17., kedd

9. fejezet

'Gyorsan be is csuktam az ajtót, majd lassan kinyitottam félig Harryék ajtaját, gyorsan besurrantunk rajta, de ahogy megláttam ami ott van teljességgel ledöbbentem....'

Petra Harryn feküdt... Még mindketten aludtak. Vajon mit csinálhattak ezek egész este? Liam személy szerint köpni-nyelni nem tudott, ahogy én sem. Utána átmentem a két bűnös szobájába azaz Edina és Louis szobájába. Azok ketten egymáson feküdtek . Dikk mondom, de azért gondoltam hogy valahogy így fog kinézni a szitu. Aztán visszamentem a két szőkeség szobájába, akik már sajnos felkeltek és éppen csókolóztak. 
-Éhes vagyok-mondta Niall... hát persze hogy ő elvégre már 10 perce nem evett.
Erre bejöttek Petráék is. Akik röhögőgörcsöt kaptak...
-Mit röhögtök basszátok meg láttam hogy együtt aludtatok  Harryvel.-mondtam.
Erre már nem szóltak semmit, csak ledöbbentek.
Erre bejött Louis és Edina is és ekkor valami furcsa dolog történt.
Edina és Harry egymáshoz rohantak, Louis és Petra szintén.
Mind a két páros eszeveszett csókolózásba kezdett. Szóval akkor most szent a béke.
-Szeretlek, és sajnálom.-mondta Louis Petrának aki csak ennyit mondott.
-Semmi baj, szeretlek, és amúgy is csak  a játék kedvéért csináltad.-na akkor ezek kibékülttek most jött Edina és Harry.
-Sajnálom édes Haroldkám, édes macikám hogy visszacsókoltam Louist.-Mondta Edina. Ez mind szép és jó de mi volt akkor az az egymáson fekvés az ágyban? Ezt nem értettem de ekkor jött az izgi rész.
-Sajnálom Louis de én már valahogy nem érzem azt a tüzet mint régen. Viszont egy másik bandatag iránt annál inkább.-mondta Petra.
-Hát igen már valahogy én sem. De az egyik barátnőd iránt ahogy te mondod annál inkább.-mondta Louis is.
-Én sem érzek már semmit Harry.-mondta Edina.
Na erre én személy szerint ledöbbentem, Liammal, Biával és Niallel köpni nyelni nem tudtunk..
És ekkor Harry odaszaladt Petrához és megcsókolta, Louis és Edina ugyan így tett. na ez érdekes fordulat volt, amire végképp nem számítottam. Úristen egy hülye üvegezés így megváltoztatott mindent. Ezt még mindig nem hittem el, és elestem volna a  döbbenettől ha Liam nem kap el.
-Dikk hát ez furcsa. na jó akkor most Edina te Louissal vagy, Petra te meg Harryvel? Mégis mit jelentsen ez?-kérdeztem.
-Hát mi este nagyon sokat beszélgettünk.-mondta Harry és Petra.- És a végén nagyon megkedveltük egymást.
-Mi úgyszint.-mondták Louisék.
-Na jó mind1 ezt még fel kell dolgozni.-mondtam.
Ezután megszólalt Zayn és mondta a zseniális ötletét.
-Menjünk el hegyet mászni.
-Ezt most komolyan  mondtad?-kérdeztük.
-Még ha lenne is itt hegy.-mondta Liam.
-Hát akkor megyünk és keresünk egy hegyet.-mondta a másik fergeteges ötletet Zayn. Hát igen csak ez lehet ilyen hülye rajtam kívül.
Ahogy ezt megvitattuk elmentünk felöltözni és elindultunk hegyet keresni. Persze vittünk kaját Niall miatt nagyrészben és innivalót is.
-Nézzétek ott egy hegy.-kiáltott Louis.
-Te marha az csak egy domb ami kb. 10 méter magas, még dombnak sem mondható.-világosítottam fel.
-Jaa az más.-adta a hülyét.
Amikor végre találtunk egy rendes hegyet kiszálltunk a kocsiból és elindultunk a hegy felé.
Amikor a hegy lábához írtunk Niall megszólalt. 
-Éhes vagyok.
Én odamentem hozzá és ráordítottam.
-Komolyan? Egy órája ettél vagy még annyi sem és már is éhes vagy?
-Hát nem tehetek róla, a gyomromnak kell enni adni.-válaszolt kétségbe esve.
A hegy lába előtt még volt egy 30 fokos lépcső amin fel kellett jutnunk.
-Ahh nembirom, nemkapok levegőt, fulladok.-mondta Zayn kétségbe esve.
-Héhéhé a te ötleted volt ez a buzi hegymászás úgyhogy pofádat befogod és kussolsz.-mondta neki Liam.
Amint felvergődtünk a lépcsőn most jött csak az izgalom.
Elindultunk a hegyen. Sok volt a fatönk, egybe Niall fel is esett.
-Áúú most megütődött a kaja a gyomromban, és vissza fogom hányni, habár az nem baj mert legalább lesz újra kajám és el tudom raktározni télre..-mondta a szőke.
Mi erre enyhe röhögőgörcsöt kaptunk, én annyira röhögtem hogy felestem én is egy fatönkben, erre a többiek mégjobban nevetni kezdtek.
-Na kösz szépen mindenkiknek.-felálltam és leporoltam magam, majd felsegítettem Niallt.
Ezután tovább mentünk, fél óra múlva egy hatalmas szakadék köszöntött minket. -Na itt most hogy a fészkes szarba jutunk át?-kérdezte Bia.
Ekkor megláttam a hegyfalat tele indákkal és a fal mellett volt egy kis hely ahol át tudtunk jutni, persze voltak veszélyek is. Elég csúszósnak nézett ki az a kis járat, de muszáj volt valahogy átjutnunk a szakadékon. Ekkor arra jött egy motoros aki simán átugratta a szakadékot mi csak tátott szájjal figyeltük.
-Kell egy motor.-mondta Louis.
-És hogy a szarba szerzünk motort te észlény? Na meg még motorozni sem tudunk-mondta Petra.
Erre elhallgatott Louis. 
-Najó én átmegyek.-mondtam és húzni kezdtem Liamet a kis járat felé.
-Gyere mögöttem és fogj meg ha megcsúszok-utasítottam Liamet.
-Oké csak siessünk.-válaszolt.
-Itt nem lehet sietni baszod.
És megfogtam egy indát majd elindultam. Lassan tettem a lábamat, olyan keskeny volt az a kis járat hogy csak egy lábunk fért el rajta. Az első lépés sikeres volt. Tettem a másik lábam de ekkor megcsúsztam és Liam elkapott gyorsan, mielőtt bele eshettem volna a szakadékba. A törmelékek és a kövek kezdtek lepotyogni, de én csak mentem tovább, Liam meg mögöttem. A többiek csak néztek. 10 perc után mi ketten sikeresen átértünk. Most jött Bia és Niall. Bia jött elől, Niall meg mögötte. Bia is megindult a kis járaton, de a második vagy harmadik lépésnél ő is megcsúszott, és Niall elkapta.
-Húú ez meleg volt azt hittem leesek-panaszolta Bia.
10 perc után ők is átértek. már négyen voltunk a szakadék túlsó végén, de a többiek még mindig nem jöttek. Most jött Petra és immáron új párja Harry. Petra is lépkedett, de a vége felé ő is megcsúszott, már nem bírt koncentrálni. De Harry nem tudta elkapni és így Petra belekapaszkodott a szélébe, a törmelékek pedig estek ráfele. A szakadék kb 500 méter mély volt, ha le esik nem éli túl. vagy csak rengeteg töréssel és sérüléssel. Gyorsan odaszaladtunk majd megkezdtük a mentőakciót. Harry megfogta petra kezét, de nemsokára ő is lesett volna ha mi négyen nem rohanunk oda és segítünk nekik. Végül nagy nehezen felhúztuk őket, és ők is átjöttek a szakadék túlsó szélére már csak Louis, Edina és Zayn volt hátra. Louis és Edina is sikeresen átértek, egy két megcsúszással de ők nem estek le.
Zayn pedig egyedül kellett hogy átjöjjön mivel már nem volt ott senki.
-És ha megcsúszok? Nem tud elkapni senki sem.-mondta Zayn de azért elindult.

És a közepénél megcsúszott de meg tudott kapaszkodni az indába. A végénél megint megcsúszott de már nem tudott megkapaszkodni semmiben sem...

Komikat milyen volt ez a feji?:) Most 4 komi és 

kövi?!:) Nagyon örülnék ha sokan olvasnátok a 

blogot és komiznátok is..:)


2 megjegyzés: