2012. augusztus 9., csütörtök

20. fejezet. Már megint..

Végül belementünk és elkezdtünk vetkőzős pókert játszani.

Mi Biával elég jól értettünk a pókerhez úgyhogy nem sok minden került le rólunk, de a többi lányról elég sok. Edina, Kriszta és Petra már bugyiban és melltartóban voltak. Hát mi szakadtunk a röhögéstől. A fiúkról se sok ruha került le. De amikor oda értünk hogy Kriszta vesztett és le kellett venni a melltartóját..akkor már én gondoltam hogy ez már sok lesz..De persze Zaynnek csillogott a szeme. Ezért én közbeavatkoztam.
-Najó majd folytatjuk holnap. Későre jár.
-Szerintem is..-helyeseltek a csajok. 
Harry elment lezuhanyozni, addig mi összepakoltunk, majd én is mentem volna zuhanyozni, amikor Harrybe ütköztem. Az ajkunk alig volt egymástól pár centire. Én elpirulva elsiettem mellette.
Nem is tudom milyen gondolatok kavarogtak bennem. Gyorsan felszaladtam és lezuhanyoztam, és bementem a szobába. Éreztem hogy Liam mellém bújik. Így aludtunk el..
Reggel arra ébredtem hogy senki sincs mellettem.
Lementem a konyhába tök kómás fejjel. Gondolom a hajam is az égnek állt.
Csak Harry és Louis volt otthon.
-Többiek?-kérdeztem.
-Na végre hogy felkeltél.-mondták idegesen, majd Harry folytatta.- Bia kórházba került..
-Micsoda?-döbbentem le és alig álltam a lábamon..-Mit történt vele?-és itt elestem..
-Rosszul lett.-mondta Louis lehajtott fejjel.-Összeesett..
Na és itt nem bírtam tovább. Minden elsötétült.
********************************************
Arra eszméltem hogy az autóban vagyok, Harry hátul mellettem és Louis vezetett. Drága Harold belehajolt a képembe így majdnem szívinfarktust kaptam amikor kinyitottam a szemem.
-ááá ne hajolj bele a képembe. A szívbajt hozod rám.-ijedeztem tovább.
-Te meg ránk.-válaszolt aggódva.
-Mi??
-Hát elájultál amikor megtudtad hogy Bia kórházba...-kezdte..
-Be ne fejezd.-mondtam ingerülten.-Elég volt egyszer is.
-Mindjárt ott vagyunk.-szólt Louis.
Én már halálra izgultam magam. És végre leparkolt Louis a kórház előtt.
Mentünk a portára ott útba igazítottak.
-2. emelet 23-as szoba.-mondta mogorva hangon a nő.
-Azért ennyire ne legyen kedves.-motyogtam.
Gyorsan felmentünk oda ahova mondta, majd benyitottunk a szobába.
Bia még nem volt fent, infúzió volt neki bekötve. És halál sápadt volt. Niall ott ült mellette, pár könnycsepp folyt le a szemén, a többiek pedig álltak. Én is odaszaladtam és kirántottam a széket az ágy alól és Bia mellé ültem. 10 perc csend után Bia motyogni kezdett.
-Niall...N..Ni..Niall..-suttogta.
-Itt vagyok szerelmem.-válaszolt kétségbeesetten Niall, aki fogta közbe Bia kezét.
-J..jól vagyok. N..ne aggódj.-motyogta tovább Bia.
-Itt vannak a többiek is.-mondta Niall, nem ügyelve arra mit mondott az előbb Bia.
Bia nagy nehezen feljebb tornázta magát és meglátott engem is és a többieket is majd elmosolyodott.
-Aranyosak vagytok hogy bejöttetek.
-Ez csak a természetes. És én tudtam meg utoljára...-szomorodtam el.-Tényleg miért nem keltettetek rögtön?-kérdésemet a fiúknak intéztem.
-Keltettünk, csak annyira bedobtad a szunyát...hogy nem keltél fel...és..-kezdte Harry.
-És?-kérdeztem kétségbe esve.
-Az én nevemet motyogtad..-fejezte be a göndör.
Úristen...akkor ezért nem szólt hozzám Liam...Fal fehér lettem. És szédülni kezdtem. Felálltam lassan a székből és támolyogni kezdtem az ajtó felé hogy hozzak magamnak egy kis vizet, de nem tudtam megállni a lábamon, és éreztem hogy valaki elkapott. Mikor felnéztem Liam volt az...
-Jól vagy?-kérdezte.
-Igen..vagyis nem.-válaszoltam bizonytalanul és mentem volna ki, de ő megelőzött.
-Hozok vizet.-anyám ez olvas a gondolatomban.
Én visszamentem Biához.
-Jobban vagy?-kérdeztem, és magamra öltöttem egy erőltetett mosolyt.
-Hát egy kicsit jobban.
Nemsokára nyílt az ajtó és bejött rajta.....az orvos.
-Jónapot, ennyien ne legyenek bent a szobában, csak 3-an maradhatnak.-mondta mogorván.
-Akkor gondolom Niall és Vivi marad.-mondta Louis.-Ki marad még?
-Majd én.-szólalt meg az eddig csendben lévő Kriszta.
-Jó akkor a többiek fáradjanak ki.-mondta a doki.
Ekkor jött Liam vissza a vízzel, odaadta nekem majd ő is kiment.
Niall megcsókolta Biát, mi csak Krisztával összenéztünk.
-Mi történt egyébként, egy kicsit részletesebben?-kérdeztem.

Na bocsi hogy ez ilyen rövid lett. Hétvégén nem leszek, addig olvassátok és komizzatok:)) 6 komi 6 tetszik után kövi:D


5 megjegyzés: