2012. augusztus 13., hétfő

23. fejezet:D

-De...ahj..eldönthetnéd hogy mit akarsz.

-El is fogom. De ha ilyen bunkó vagy nem sok esély lesz rá, hogy téged választalak.-válaszoltam kicsit durván és kiszaladtam a szobából.
-Vivi!!?-jött utánam Liam.
-Mivan?-már majdnem kiabáltam.
-Bocsánat...mindenért. Hogy úgy felkaptam a vizet, és hogy annyira megsértődtem..Szeretlek, mindennél jobban.-mondta, és elsírta magát. Na ígysem láttam még..Én is sírni kezdtem. És egy héttel ezelőtti gondolatom, az hogy Harryt jobban szeretem, nem volt igaz. Őt is szeretem de őt inkább úgy mint a testvéremet. Liam nyakába ugrottam, úgy, hogy elestünk, mert nem volt felkészülve. Éppen ekkor jött fel Louis.
-Mi folyik itt fiatalok? Szent a béke? Csak mert úgy beizgultatok egymásra.-húzogatta a szemöldökét, és arcára egy hatalmas vigyor ült ki.
-De egy perverz disznó vagy.-mondtam.-Egyébként meg igen szent a béke.
Liam is bólogatott, hogy igen szent a béke.
Gyorsa feltápászkodtunk a földről, és utána csak röhögtük az egészen.
Vad csókolózásba kezdtünk, amikor feljött Harry.
-Akkor szent a béke?-kérdezte ő is, de ő már nem olyan vidáman mint Louis. Sajnáltam őt is nagyon. De nem vagyok olyan szakadt ribanc hogy mind kettővel kavarjak. És Liamet jobban szeretem. Nem sokkal, de éppen eléggé ahhoz, hogy őt válasszam. Harryvel is beszélni akartam, de úgy láttam, pillantásomból és arckifejezésemből megértett mindent.
-Szóval én nem fértem bele az életedbe..-mondta szomorkásan.
Ajj most rámhozza a sírást.
-Harry figyelj. Veled is jól érzem magam meg minden, és én is szeretlek..-kezdtem volna mire a "szeretlek" szóra Liam furán nézett rám így gyorsan folytattam.-..szeretlek, de úgy mintha a testvérem lennél. És annyira sajnálom hogy most miattam szenvedsz. De ennek így kellett lennie. És tényleg nagyon sajnálom.-fejeztem be, és próbáltam komoly maradni.
- Nincs semmi baj...megértem. De én akkor is reménykedni fogok, és mindig itt leszek.
Itt Liam kicsit mérgesen nézett Harryre, de utána feloldódott a feszültség.
-Köszi Harry hogy megértesz.-válaszoltam.
-Te is ezt tennéd ha fordítva lenne.-mosolygott.-Na megyek is nem zavarok tovább. Csak ezt akartam.
Odamentem Harryhez és megöleltem, és a fülébe suttogtam.
-Szeretlek Harry.
-Én is téged.
Majd elengedtük egymást. Ő kiment az ajtón én meg visszamentem Liamhez. Láttam hogy ez egy kicsit rosszul esett neki, de meg kellett értenie.
Megöleltem és megcsókoltam.
Majd Zayn és Niall jöttek fel kétségbeesett arcot vágva.
-Úristen mi történt?-kérdeztük Liammel.
-El kell mennünk egy turnéra, ami 2 hétig tart....Ausztriába..-fejezte be Niall.
-És ez miért rossz?-kérdezte Liam értetlen fejjel.
-Mert csak mi 5-en mehetünk. A lányok nem jöhetnek...-mondta szomorúan Zayn.
Erre mindketten ledöbbentünk. Ilyen nincs...
-Még pár napra sem?-kérdeztem csüggedten.
-Még pár napra sem...
-Tényleg?-azthittem még van remény.
-NEEEEEEEEEEEM. Szíívás...Át vagytok verve.-mondta Niall büszkén.
-Húú de egy mocsok vagy.-mondtam és fejbevágtam mindkettőt.
-Ááuuu..-mondták és a fejüket simogatták.
Én csak vigyorogtam.
-Amúgy a turné az meg lesz tartva. Csak annyi különbséggel hogy ti is jöhettek.-mesélt tovább Zayn.
-Tényleg??-kérdeztem
-Nem.-röhögött Niall.
-Istenem de viccesek vagytok.-mondtam durcásan.
-Nyugi már ti is jöttök.
-Remek és mikor indulunk?-tért rá Liam a lényegre.
-Ma estére ott kell lennünk.-jött be a szobába Harry.
-MII???-törtem ki.-Én még össze se pakoltam.
-Én sem.-mondta Liam.
-Akkor pakoljatok, mert 1 óra múlva indul a gép.-jöttek a többiek is a szobába. Csak hiányzott Edina. Olyan szar hogy elment...
Gyorsan bepakoltunk, felöltöztünk valami normális göncbe és a reptér felé indultunk..

Na komikat.:) Mivel nagyon hamar meglett a 6komi 6 tetszik, hoztam 1 + részt.:) Remélem tetszik. 7 tetszik 7 komi után kövi:D


7 megjegyzés: