2012. augusztus 9., csütörtök

21. fejezet. 3 ember akit szeretek, és mind 3at elvesztem.

-Mi történt egyébként, egy kicsit részletesebben?-kérdeztem.

-Hát én nem nagyon emlékszem, úgyhogy mondja el Niall.-adta át a szót Bia Niallnek.
-Na hát hát az úgy volt, hogy én amikor felkeltem Bia még aludt. Majd 10 perc múlva amikor ő is felkelt, lejött a konyhába de már láttam hogy nincs olyan jó passzban, és akkor mondta hogy ő nagyon szédül. Persze mindenki megijedt. Én gyorsan öntöttem neki egy kis vizet, de már nem vette el mert elájult. Így gyorsan bevittük a kórházba. Azt hogy miért ájult el még most találgatják..-mondta el a szőke.
-Értem.
-De vajon mikor mehetek haza?-kérdezte kétségbeesve Bia, amikor bejött a doki.
-Nos kisasszony valószínűleg túl magas volt a vérnyomása. Ez előfordul. Írok fel magának gyógyszert, váltsák ki és szerintem mehet is haza. Ha bármi baj lesz, jöjjenek.-mondta.
-Rendben.-mondta Bia és felugrott az ágyban, de ha Niall nem kapja el, leesik róla.
Bejöttek a többiek is, gondolom az orvos beengedte őket. 
Nemsokára el is jöttünk a kórházból, Biának pedig megparancsoltuk hogy pihenjen.
Én lementem a konyhába főzni valamit, mire éreztem, hogy valaki átkarol.
Felnéztem és azt hittem elájulok. 
-Harry?-kérdeztem döbbenten.
-Zavar?-engedett el.
-Hát egy kicsit mivel én Liammel járok.-mondtam és megfordultam, és ott állt Liam.
-Liam...ez nem..megtudom magyarázni.-mondtam, de ő elrohant.
-Na ezt jól elintézted.-vágtam mérgesen harryhez, majd Liam után szaladtam.
Kint a hintaágyon találtam meg.
leültem mellé és belekezdtem.
-Liam. Ez nem az volt aminek látszott. Amikor megláttam hogy Harry az majdnem leesett az állam. Tényleg le ráztam magamról.-már a könnyeimmel küszködtem.
-Hát kösz..bármivel beetethetsz, mivel hogy csak a végét láttam.-mondta mogorván.
-Liam...-és itt elsírtam magam.
-Nem érdekel...már 2 alkalommal került oda hozzád Harry.
-Hogy mi?-döbbentem le.
-Tegnap este amikor majdnem megcsókolt.-közölte.
-De az nem csók volt..-hát ez nem igaz.
-Mind1..szakítok veled. Majd akkor gyere ha eldöntötted kit választasz.-fejezte be mérgesen és elviharzott. 
Én csak ott ültem és keservesen sírni kezdtem. Az arcom a tenyereimbe temettem, és zokogtam.
-Neeeeeeeeee..-sikítottam, mire mindenki kijött, csak Liam nem.
-Úristen Vivi mi történt?-kérdezte döbbenten Zayn.
-L...L...L..-nem tudtam elmondani.
-L??-kérdezte értetlenül Niall, mire Bia fejbevágta majd hozzátette.
-De hülye vagy...szerintem az első szó Liam. Igaz?
-I...i...igen..-hüppögtem tovább. A hangom annyira rázkódott hogy alig lehetett érteni amit mondok.-Sz...sza...szakított v..velem.
-Hogy mi?-kérdezte mindenki.
-I..igen..mert..-itt összeszedtem magam és igyekeztem érthetően beszélni.-Harry a konyhában..-nem mondtam tovább hanem elkezdtem sírni.
-Úristen mit csinált Harry a konyhában. Lesz kis Styles?-kérdezte döbbenten Louis, mire én dühös lettem és pofon vágtam.
-Nem te barom állat...hanem átölelt hátulról, de én gyorsan leráztam, és Liam ott állt mögöttünk és félre értette.-világosítottam fel őket.
-Jaa.-jött az egyhangú válasz majd Petra folytatta.-De ennyiért?
-Nem ennyi volt. Tegnap amikor mentem fel a lépcsőn Harry meg jött le, és nem figyeltünk, egymásnak ütköztünk és alig pár centire volt a szánk.-folytattam.
És megint eltört a mécses. Magamhoz rántottam Biát, aki mellesleg ott ült mellettem és a mellkasába fojtottam a sírást.
-Nyugi..-mondta Bia és megölelt.
-De nem értitek? Nem fog megbocsájtani..-kiabáltam már szinte.
-Vivi..nagyon sajnálom hogy..hogy ezt csináltam..csak tudod..nemtudom..-nem tudta befejezni..
-Tényleg hol van Edina?-kérdeztem meglepetten, és reméltem hogy nem az amire gondolok.
-Szakítottam vele, így hazautazott.-mondta Harry.
-Micsoda? Te barom miért?-keltem ki magamból. Mégis csak az amire gondoltam.
-Nem tudom, de valahogy téged kezdelek jobban megkedvelni. És..így lesz a legjobb.
Én erre köpni-nyelni nem tudtam, csak lemerevedtem. Még a sírást is abbahagytam.
-Mindjárt jövök.-mondtam és felpattantam, majd elindultam megkeresni Liamet.
Nemsokára meg is találtam. A szobánkban volt és éppen pakolt.
-Te meg mit csinálsz?-érdeklődtem.
Ő szóra se méltatott engem.
-Kérdeztem valamit.
-Elmegyek.-felelte kurtán.
-Mivan?-kérdeztem, és akkor már majdnem elájultam.
-ELMEGYEK.-kezdett el kiabálni.
-Látom idegbeteg vagy...és minek mész el?
-Mert megcsaltál..és ezt nem viselem el.-felelte még mindig mogorván.
-Tessék?-döbbentem le.-Én megcsaltalak? Én toltam el mindig Harryt. Ő nyomult. Nem szeretem őt nem érted?
-Tudtam.-jött egy halk válasz. Harry volt az, és el is ment.
-Harry.-kiáltottam utána de ő elment.
-Na elmentem szia.-mondta Liam, és felkapta a cuccát.
-Liam beszéljünk már higgadtan. Ne menj el..-könyörögtem.
-Nem örökre megyek. 1 hétre hazamegyek a családomhoz, majd döntesz, hogy kit akarsz.-fejezte be a beszélgetést, és távozott.
Én csak térdre estem és sírtam.
De jó. 3 személyt is elvesztek. Liamet, Edinát és Harryt is..szörnyű vagyok..

Na sziasztok. Hoztam ma még 1 részt. Ha meglesz 7komi 6 tetszik akkor hétfőn vagy vasárnap jön a kövi:) Addig is sziasztok!:))

6 megjegyzés: