2012. augusztus 6., hétfő

18. fejezet. Újra Londonban..Vajon megmeri?:D

"Miért engem ver ez a hülye sors? Vagyis minket...

A repülőút végén megszólalt egy női hang.
-A gép hamarosan leszáll. Kérjük kapcsolják be a biztonsági öveket.
Miután leszállt a gép, kiszálltunk a csajokkal, és ölelkeztünk egyet. Annyira hihetetlen. Nem is tudom mi lesz velünk.
A szülők már kint vártak minket a reptéren elég mérgesen. Mi odakullogtunk hozzájuk és köszöntünk.
-Sziasztok.-majd megöleltük őket.
Ők is köszöntöttek és megöleltek de elég mérgesek voltak. Anyu...most fog jönni a kihallgatás.
Hazamentünk, még mi a csajok elbúcsúztunk egymástól habár tudtuk hogy nemsokára újra látjuk egymást...
Anyuékkal beültünk a kocsiba és hazamentünk.
Amikor apa leparkolt a ház előtt beszaladtam majd fel a szobámba...vagyis mentem volna a szobába ha apa meg nem szólít.
-Hova olyan sietősen kisasszony? Még beszélnünk kell.
Ahj pedig már azt hittem hogy elfelejtette.
-Jövök mindjárt.-válaszoltam.
Kipakoltam a bőröndömből és leslattyogtam.
-Na miaz?-kérdeztem.
-Még kérded? 2-3 hónapja hívsz...azt ígérted hazalátogatsz és felhívsz..dehát egyiket sem tetted meg..ezért most itthon leszel és nem érdekelnek azok a tinibálványok...el leszel nélkülük is.-háborodott fel anya.
-Fúú..-mondtam és felrohantam a szobámba sírni. Majd amikor kihüppögtem magam felhívtam Biát.


*Bia szemszöge*


Megcsörrent a telefonom..Ránéztem a kijelzőre Vivi volt.
-Szia.-szóltam bele amikor felvettem.
-Szia.-mondta szomorúan.-Anya azt mondta hogy nem érdekli őt az az 5 tinibálvány és hogy soha nem mehetek vissza. Nem hiszem el.
-Bia gyere le.-ordibált közbe anyu.
-Bocsi le kell tennem, nekem is jön a vallatás...-mondtam és letettem.
Lebaktattam a lépcsőn, bementem a nappaliba és levágtam magam a kanapéra.
-Na mondjátok.-mondtam.
-Mi ez a hangnem?-kérdezte anya.
-Semmi.-mondtam halkan.
-Na szóval miért nem hívtál? Halálra aggódtuk magunkat.
-Jó tudom csak hát tudod olyan jól elvoltunk..
-De ez nem mentség..Nem mehetsz vissza..
-De..-kezdtem volna bele.
-Nincs semmi de. Most mehetsz.-mondták az ősök.
Na ez szuperhipermegakirály.-.-
Felrohantam a szobába és becsaptam az ajtót.


*Vivi szemszöge*


Amíg Bia az őseivel dumált én addig felhívtam Edinát és Petrát és kiderült hogy ők sem jöhetnek vissza.
Végül úgy döntöttem hogy megszökünk.
Felhívtam mindenkit és ők is beleegyeztek.
Este lementem anyuékhoz hogy ne legyen nagyon feltűnő hogy ki se jövök a szobámból. Egy kicsit azért bántott hogy csak így becsapjuk őket..De hát ez nem igazság..
Még tv-ztünk egy kicsit majd én bejelentettem hogy megyek aludni.
Gyorsan felmentem a szobámba letusoltam és utána elkezdtem válogatni hogy mit is vegyek fel..
Végül egy fehér I love NY pólónál, farmer rövidnadrágnál és egy szürke Converse cipőnél döntöttem. Egy adidas táskába beleszórtam egy két cuccot. 

Kisminkeltem magam szolidan. Elővettem a bőröndömet és bepakoltam a cuccaimat. Már csak egy gond volt...hogy fogok kijutni? Az lesz a legjobb ha megvárom míg elalszanak.. Úgyis mindig hamar bedobják  szunyát..
Felhívtam először Biát..3 kicsöngés után fel is vette.
-Szia na összepakoltál?-kérdeztem izgatottan.
-Persze. Már csak egy gondom van..hogy hogy fogok kijutni.-jött a válasz.
-Hát én úgy csinálom hogy megvárom míg elalszanak és utána kiosonok. Szerintem csináld te is így.-adtam neki tippet.
-Na ez jó ötlet de most megyek..Nemsokára találkozunk. Hallod találkozzunk a kávézónál.
-Oké..na Szia.
Leraktam és hívtam is Edinát. Neki is elmondtam hogy hol és mikor találkozzunk, majd Petrának is.
Amikor befejeztem a beszélgetést leültem laptopozni. Facebook-on nem volt semmi, de twitteren láttam hogy a fiúk kiírták hogy : Nagyon hiányoznak a lányok.:(
Én erre elsírtam magam..Retweeteltem és odaírtam hogy nekünk is hiányoztok..Majd kinyomtam a laptopot és leosontam a bőröndömmel a nappaliba. És ahogy gondoltam anyuék már aludtak. Fogtam a házkulcsot és nagyon lassan mentem, semmi zajt nem csapva, nehogy felkeljenek..Amikor sikeresen átjutottam a házon kinyitottam az ajtót kisurrantam és becsuktam azt...De amikor megfordultam azt hittem ott helyben szívinkfartust kapok...A csajok álltam velem szemben és vigyorogtak...
-Húú basszátok meg tudjátok hogy a szívbajt hoztátok rám? Amúgy is azt beszéltük meg hogy a kávézónál.-sutyorogtam.
-Jó de olyan vicces volt nézni ahogy ilyen pofát vágsz.-mondta Edina és megmutatta milyen pofát vágok.
-Kackac na most már mehetnénk? Már lassan éfjél van.
-Oké mehetünk.
Elindultunk a reptérre, de néha azért megbotlottunk és majdnem felestünk mert nagyon sötét volt. Időközben odarohant hozzánk Kriszta.
-Engem meg sem vártatok?-kérdezte felháborodva.
-Hopp.-mondtuk egyszerre.
És végre kiértünk a reptérre...De ami ott várt...Én azt hittem elájulok..Bia már alig állt a lábán...Edina és Petra pedig elkezdtek sikítozni. Kriszta pedig elkezdett ugrálni mint valami hülye. Én csak álltam ott...Államat a földön kerestem...ugyanis ott álltak a fiúk. Mind az 5-en.
A csajokkal elkezdtünk sírni és odafutottunk a hozzájuk. Megölelgettük egymást, kb. 5 percig el sem szakadtunk egymástól..és lám minden szerelmes pár hosszú csókolózásba kezdett.
-Figyeljetek.. mi arra gondoltunk hogy esetleg bemutathatnátok minket a szüleiteknek és akkor hátha visszaengednének titeket hozzánk.-mondta Harry.
-Hát drága Harry az teljességgel ki van zárva mivel nem fognak vissza engedni..úgyhogy jobb ha megszökünk.-mondtuk a csajokkal.
-Nézzétek ott van Kevin.-ugrált Louis.
-Nagyon csodálatos Louis.-mondta Edina.
-Az is...jut eszembe van valakinél répa?-kérdezett vissza.
-Ó hát persze Louis feltett szándékunk répával a zsebünkben mászkálni éjfélkor.-vágott vissza Bia.
-Na akkor adjatok ha már van a zsebetekbe.-istenem ez bolond.
-Nincs nálunk répa te idióta.-mondta Petra.
-Óh.-szontyolódott el Mr. répa.
-Agyfaszt kapok tőled.-mondtuk egyszerre a csajokkal majd elkezdtünk röhögni és lepacsiztunk..
Louis persze bevágta a durcát..
Persze most a drága Zayn szólalt meg.
-Emberek mehetnénk már? A szél már teljesen összeborzolta a hajamat...Adjatok egy fésűt..vagy hajlakkot.-mondta mi pedig némán álltunk és vártuk a repülőt ami éppen leszállni készült.-Senki? Hát kösz, kedvesek vagytok.
Mi csak mosolyogtunk, majd mikor végre felszállhattunk a repülőre Louis elszomorodott mert nem nézheti tovább Kevint.
-Ajj Louis gyere már majd nézed az ablakból a hülye galambodat.-ráncigálta Liam Louist fel egyenesen a repülőre.
-Ezt kikérem a galambnak.
Amikor végre valahára nagy nehezen feljutottunk a repülőre mindenki beült a párja mellé. És persze mindenki bevágta a szunyát.
Amikor leszállt a repülő felkeltünk és leszálltunk a csomagjainkat pedig a fiúkra sóztuk.
Fogtunk 2 taxit és már mentünk is a fiúk háza felé.
Amikor megérkeztünk mi a csajokkal kirobbantunk a kocsiból és szaladtunk a bejárat felé a fiúk pedig nagy nyögések közepette(nem félreérteni xd) felhozták a csomagjainkat. Amikor végre bementünk a házba ők lihegve ledobták a csomagjainkat és leültek a kanapéra.
-Khm de puhányok vagytok..Ennyit nem bírtok el.-említettem meg és a csomagok felé néztem.
-Hát nem tudom miket raktatok bele de az biztos hogy nem volt pehelysúlyú.
-Ch..pedig még nektek kellesz felvinni a szobákba ugye tudjátok?-kérdezte Bia.
-Ne is álmodjatok róla. Inkább kanállal ismétlem kanállal megeszek 2 tányér levest mint hogy megint cipekedjek.--mondta Liam nagy bátran
-Én benne vagyok.-mondtuk mind.
-Őőő inkább nem.-húzódott vissza.
-Óóó dehogynem.-mondta Louis.
Nagy nehezen beráncigáltuk a konyhába leültettük.
Volt ott zacskós leves gyorsan kifőztük tányérba öntöttük és egy kanalat raktunk a tányér mellé.
Liam elkezdett sikítozni és hátraborult a székkel. 
-Én ezzel a sátáni dologgal biztos nem eszek. Inkább cipekedek.-mondta Liam.
-Ne is álmodj róla. Most már meg kell csinálnod. Ha kell én etetlek meg vele de az nem lesz kellemes.-ajánlkozott Petra.
-Ahj inkább eszek egyedül.-mondta Liam félve.
Remegve a kezébe vette a kanalat.
-Muszáj?-nézett fel ránk.
-Muszáj.-vágtuk rá egyszerre.
És ekkor...

Na hát ez egy kicsit hosszabb lett. Most bevezetem hogy addig tényleg nem jön új feji amíg meg nincs 6 komi 7 tetszik...:)) És iratkozzatok fel rendszeres olvasónak.:)
puszi Vivi:D



6 megjegyzés: