2012. augusztus 20., hétfő

25. fejezet Már megint összezavarodtam

Istenem ez a sok hülye. Végre elindulhattunk a szállás felé.

*Vivi szemszög*

Amikor megláttuk a szállodát, majdnem elájultunk. *****-os szálloda volt. És ha már kívülről ilyen akkor belülről? Hamarosan meg is tudtuk...A recepción beiratkoztunk, majd bementünk a szállásunkba. A kis "házban" volt egy kis konyha, 5 kétszemélyes ágy, 2 fürdőszoba, és egy szép nagy nappali. De nemhogy mindenki kipakolt volna...áááá dehogy. Haroldka levágta magát a kanapéra és twitterezett, Bia a haját igazgatta, Niall elment kaját csinálni, Zayn egy tükörben nézte magát és nem győzött áradozgatni, hogy mennyire sexy. Esküszöm majd elolvadt magától. Louis elővett a zsebéből egy répát, és majszolni kezdte, majd kiállt az ablakhoz és minden egyes galamb után odaszólt hogy : Kevin drágám megcsalod Louis papit?
Liam tv-zett, a többiek pedig a konyhában voltak. Én meg csak álltam döbbenten.
-Vivii csinálsz nekem valami kaját?-kérdezte Liam.
-Oké mit kérsz?
-Töltött pulykát valami extra finom körettel.-kacsintott rám.
-Aha hát hogyne meg a kis...-nem fejeztem be a mondatot. Mit akar ez..A végén még süssek neki tortát mi?
-Ja és egy csokitortát.-fejezte be drága egyetlen szerelmem.
-Csokitortát akarsz?-kérdeztem erőltetett-gúnyos mosollyal.-Oké megkapod.
-Szupikaa.-kezdett el ugrálni.
Én gyorsan kimentem a konyhába és szóltam a csajoknak, mind ott voltak.
-Csajok süssünk egy csokitortát.
-Minek?-bámultak rám.
-Majd meglátjátok. Van itthon minden ami kell?-kérdeztem és a szekrényhez siettem majd a hűtőhöz és elővettem mindent ami kell egy tortasütéshez.
A csajok segítettek. Éppen sütögetünk, amikor bejött Liam.-öl
-Hmm milyen finom illatok.-ölelt meg hátulról.-Ugye nekem csinálod.
-Még jó hogy.-vigyorogtam ördögien.
Amikor elkészült a torta, megfogtam az egészet odamentem vele Liamhez.
-Az egész az enyém?-csillant fel a szeme.
-Bizony hogy a tiéd.-mondtam és az egészet belenyomtam az arcába.
A többiek elkezdtek röhögni na meg én is. Egyedül Liam vágott fancsali pofát a nagy tortaréteg alatt.
-Nem egészen így képzeltem el ezt a tortaevést.-mondta csalódottan.
-Jajj édeseeem.-mondtam röhögve és az ujjammal leszedtem az arcáról egy kis csokidarabot és megkóstoltam.
-Hmmm elmehetnék valami főzőversenyre.-mondtam röhögve.
Még szerencse hogy csináltam egy másik tortát is, amit már nem nyomtam senki pofikájába. 
Niall persze megette a torta felét..
Már 4 óra volt, és ekkor megcsörrent Liam telefonja.
Paul volt az hogy estére elrendezett nekik egy kis koncertet. Mindössze 3 számot énekelnek majd.
-Na akkor sipirc öltözzetek valami normális göncbe.-utasította őket Bia és Petra.
A fiúk elmentek öltözködni, és mi is kerestünk magunkra valami elfogadható ruhát.
Amikor a fiúk is elkészültek, beültünk a limóba ami már a szálloda előtt parkolt. A koncert helyszínén eszméletlen sok rajongó volt. Köztük sok magyar is. Istenem olyan messziről eljönnek ide, azért hogy lássák őket.
A koncert elkezdődött, a fiúk felmentek a színpadra és a WMYB-al indítottak, majd a One Thing és a More Than This. Jó kis koncert volt. Mi a csajokkal rajongóként tomboltuk végig az egészet. Eszembe jutott amikor mi is csak egy átlagos rajongóként tomboltunk az egyik Londoni koncerten, és végül ez lett. A fiúk barátnői vagyunk. Mi vagyunk az a 4 szerencsés lány..Sajnos Edina már nem, de remélem kibékülnek Harryvel. Én nem érzek Harry iránt semmit...Azt hiszem. Csak barátok. Amíg ezt elrendeztem magamban, a fiúk már autogrammot osztogattak és fényképezkedtek a rajongókkal. Nem voltunk féltékenyek, ha valami más lány odaállt akármelyikőnk barátjához egy fényképért. Tudjuk hogy a fiúk sosem csalnának meg minket. 
A koncert után eléggé fáradtan visszamentünk a jelenlegi lakhelyünkre mindenki lezuhanyozott. Egy kicsit még lementünk a nappaliba.
-Akkor gondolom mindenki úgy alszik ahogy szokott.-szólt közbe Kriszta.
-Csak nekem nem lesz most párom.-szomorodott el Harry.
-Csak nem hiányzik Edina?-nézett Harryre Niall.
-Hát...de.-ismerte be.
-Ó de tudtam fürtöske.-ugrottam elé.-Minek szakítottál vele te bolond?
-Ahj..mert tudod...
-Jaa igen..ezt a témát ne feszegessük.-mondtam majd Liamre és Harryre néztem.
Majd miután már mindenki nagyon fáradt lett, elmentünk aludni.
[...]
Reggel Liam már nem volt mellettem. Kikecmeregtem az ágyból, felöltöztem, és lementem a konyhába. Mindenki ott volt már...És...úristen.
-Edinaaaa.-sikítottam és barátnőm nyakába ugrottam.-Hát te hogy hogy itt?
-Harry bocsánatot kért mindenért, és idehívott, mert mondta hogy itt vagytok. Így ideutaztam.
-Akkor már szent a béke igaz? Örülök.-mosolyogtam, de belül valami furcsát éreztem.
Amikor pedig Harry megcsókoltam Edinát, a fejemben feltett szándékom volt hogy valahogy szétválasztom őket. De áá..hülye vagyok..
Vivi ne kezdd megint.-gondoltam.
Majd erőltetett mosollyal az arcomon beszélgettem el Edinával és a többiekkel a délelőttöt.

Annyira sajnálom hogy csak most tudtam hozni az új részt, de nem volt jó a gépem. DE MSOTANTÓL CSAK ÚGY LESZ ÚJ RÉSZ HOGYHA 10 KOMI ÉS 10 TETSZIK ÖSSZEGYŰLIK. EGY SZEMÉLY NE KOMIZZON KÉTSZER EGY FEJEZETHEZ. Köszii:)
puszi : vivi*

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jjjóó KösviT!!! :D ♥ De amúgy nkm annál a párod kédésnél Vivi-Harry :$

    VálaszTörlés
  2. Annyira megtetszett a blog hogy én is írtam eggyet ha akartok nézzetek be: http://1dlifedream.blogspot.hu/

    VálaszTörlés