2012. augusztus 14., kedd

24. fejezet

Gyorsan bepakoltunk, felöltöztünk valami normális göncbe és a reptér felé indultunk..

Amikor kiértünk a reptérre még nem volt ott a gép, úgyhogy vártunk.
-Ahj éhes vagyok. Van itt valahol egy büfé?-nyavajgott Niall.
-Nem tudom, de menjünk keressünk egyet.-ajánlkozott Bia.
-De majd a repülőn vesztek, amikor jön a kajás kocsi.-kiabált utánuk Louis, de ők már ott sem voltak.-Szuper...Épp most jön a repülő, ezek meg még elmennek kaját venni.
10 percet vártunk de a repülő már felszállásra készen volt úgy hogy rohantunk. Niallék már rohantak felénk, de már késő volt. Muszáj volt felszállnunk. És Biáék ott maradtak. Nem érték el a repülőt.

*Bia szemszöge*

Niallel épp rohantunk vissza a géphez.. de lekéstük. A többiek pedig felszálltak. Ez így nem fair.
-Na most mit csináljunk?-kérdezte Niall a kajáját majszolva.
-Még te kérded? Miattad mentünk el kajáért.-mondtam idegesen.
-Jó akkor ne beszélj velem.-fordult el durcásan.
-Jajj gyere ide.-mondtam és megcsókoltam.
Miután elszakadtunk egymástól, megkérdeztünk valakit hogy mikor indul leghamarabb gép Ausztriába.
-1 óra múlva.-jött a válasz.
-Köszönjük.-mondta Niall, majd arrébb mentünk.
-Na most mit csináljunk?-kérdeztem.
-Nekem lenne egy ötletem.-húzogatta a szemöldökét az én szőke hercegem.
-Haha Niall olyan vicces vagy.-forgattam a szemem.
Ekkor megcsörrent a telefonom. Kriszta volt az.
-Haló.-szóltam bele.
-Mit képzeltetek ti, lekéstétek a gépet ti vadbarmok. Hogy jöttök majd oda?-ordibált a telefonba.
-Azért a fejemet ne harapd le. Amúgy 1 óra múlva indul egy gép, azzal megyünk.
-Oké, de siessetek.-mondta mérgesen, majd lerakta a telefont.
-Ez bolond.-mondtam Niallnek.
-Nem mondasz újat.-nevetett.
Ekkor kaptam egy SMS-t...Vivitől. na ezt meg kell nézni
Ez állt benne :
"Aztán ameddig távol vagytok, nem élvezkedni Niallel...Nem kell még nektek kölök:D Na majd találkozunk, 2 szőkeség. És semmi rosszalkodás:D"
Ahogy a végére értem, az arcom kékből lilába, lilából pirosba, pirosból vörösbe váltott..De azért elröhögtem magam.
-Kicsim jól vagy?-tette a homlokomra Niall a kezét.
-Áhh hát persze...Olvasd el ezt.-dugtam az orra alá a telefonomat.
Miután elolvasta csak röhögött.
-Istenem ezek a huncut gondolatok.-rázta a fejét..
-Vivitől mit vártál?-nevettem én is.
-Hát nem sokat..
Gyorsan eltelt az 1 óra, már jött is a gép. Odaadtuk a jegyeket, és felszálltunk a repülőre. A repülő éppen szállt fel, én pedig megszorítottam Niall kezét.
-Én féélek.
-Ne félj ciculi. Niall papi megvédi az ő kis bonbonját.-nevetett Niall és megcsókolt.
-Na kösz.
-Most mi van nem tetszik a beceneved?
-Nem nagyon. Mr......őő rád nincsenek szavak.-vakartam meg a fejem.
-Óh...-szomorodott el.-De rád vannak. Kicsi husim.-mondta és megcsókolt.
-Most ledagadtozol?-mondtam mérgesen, és bevágtam a durcás pofámat.
-Jajj dehogy is egyetlen virágszálam.-javította ki magát?
-Most meg anorexiásnak tartasz?
-Ahj tudod mit hagyjuk. Így vagy tökéletes.-mosolygott.
Istenem azok a kék szemek...Elájulok tőlük.
-Olyan szép szemed van.-csúszott ki a számon, amit éppen gondoltam.
-Neked még szebb.-bókolt vissza.-Jobban szeretlek mint a világ összes kajáját együtt.
-Óh mekkora megtiszteltetés.-mondtam drámaian.
Majd nemsokára elaludtunk, és arra keltünk ahogy egy női hang bemondja hogy:
-Biztonsági öveket kérem kapcsolják be, a gép hamarosan leszáll.
Ahogy ezt meghallottam, úgy téptem ki az övet, hogy tényleg majdnem kiszakadt és elkezdtem Niallnek üvölteni, amit végül mindenki hallott.
-Lezuhanunk Niall, szeretlek, imádlak, és ha már nem találkozunk, akkor légy boldog valaki mással. Kár hogy nem lett gyerekünk.
-Öhm, kicsim...már leszálltunk..és mellesleg mindenki minket néz...-pirult el.
Én pedig körbenéztem, és rengeteg döbbent pillantást találtam magamon.
-Maguknak nincs magánéletük?-kérdeztem kurtán mindenkitől, majd visszafordultam.
Leszálltunk a repülőről és megpillantottuk a többieket.
Odamentünk hozzájuk, és már indultunk is a szállodába amit a fiúk kivettek arra a 2 hétre.
-Mellesleg Vivi, megnyugodhatsz, nincs kis Horan.-mondtam gúnyosan Vivinek.
-Jó,jó csak tudod...az óvszer olcsóbb mint a pelenka. Ezt ne feledd.-ütögette meg a vállam majd Niall felé fordult.-De tényleg. Eszedbe ne jusson.
-Oké..-mondta Niall.-Akkor irány óvszerért.
-Bazdmeg Niall de perverz vagy.-mondta Louis.-Az én tanítványom.-ütögette meg a vállát.
-Istenem csak én vagyok itt az egyetlen normális?-kérdezte Liam fejét fogva.
-Normálist hallottam? Az az egyik jelzőm.-kapta fel a fejét Louis.
-Persze Louis, én meg az angol királynő vagyok.-mondta szem forgatva Kriszta.
-Óh akkor felséged.-mondta Louis előkelően, majd letérdelt Kriszta elé.-Engedje meg, hogy kifejezzem hálám, azért amit a birodalomért tesz.
-Ez bolond.-válaszolt Kriszta.
-Na de Madam.-mondta sértődötten Louis, mire Petra fejbevágta.
-És én?-kérdezte felháborodva.
-Jaj te vagy nekem a legfontosabb édes nyuszó muszóm.
Istenem ez a sok hülye. Végre elindulhattunk a szállás felé.


Na milyen lett ez a feji? 7 komi 7 tetszik és kövi:D


10 megjegyzés:

  1. ...xdd erre nincsenek szavak xdd

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó.Kövit!!

    VálaszTörlés
  3. öhömm.... kedves vivien..xdd megfulladtam majdnem a röhögéstől..xdd gyorsan köviit:) <3

    VálaszTörlés
  4. xđđ gyorsan köviit:)) amúgy írnál te is komit az én egyik blogomhoz? /nem kell végig olvasni az összes fejit csak az utolsó néhányat pls. *w*/ http://baratnok-londonban.blogspot.hu/ :))

    VálaszTörlés
  5. xDDD nincsenek szavak.És Kedves Vivien majdnem megfulladtam a röhögéstől. :) Amm nagyon jóó.Gyorsan köviit!! :)

    VálaszTörlés
  6. már toom hogy komiztam... de itt van az én blogom olvassátok és komizzatok:) http://onedirectionhihi.blogspot.hu/
    itt vannak még más blogok amiket olvasok és nagyon jók. :) komizzatok oda is. http://weandtheonedirection.blogspot.hu/ http://floriblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. Naa Vivi lécci kövit!Már 12 tetszik és 7lájk!:)

    VálaszTörlés
  8. Szia egy díj vár rád: http://baratnok-londonban.blogspot.hu/2012/08/1-dijunk-w.html

    VálaszTörlés