2012. augusztus 8., szerda

19. Fejezet. Greg és a póker..


-Muszáj.-vágtuk rá egyszerre.
És ekkor...

Megcsörrent a telefonom.
-Na Liam van pár perced..addig készülj fel.-mondtam neki vigyorogva de ahogy megláttam telefonom kijelzőjét rögtön lefagyott a mosoly az arcomról. Anyu hívott. Ahogy nemsokára megcsörrent még 4 telefon. Ez a csajoké volt. Majd mind rohangálni kezdtünk hogy hol van olyan helyiség ahol nincs senki. Majd végül bementem a fürdőbe és ott vettem fel.
-Ha..haló?-szóltam bele bátortalanul, a vonal másik végéről pedig ideges szavak hallatszottak.
-Szia. Hol vagy? És miért nem hagytál semmi üzenetet?
-Hát képzeld azért mert nem engedtél vissza Londonba így elszöktem a csajokkal és most itt vagyunk a fiúknál.-mondtam durvábban a kelleténél.
10 perc hosszas beszélgetés után anyu belement hogy itt maradhassunk, majd miután elköszöntünk lementem nagy vigyorral az arcomon. És a csajok is vigyorogtak.
-Maradhatunk.-mondtuk egyszerre, és elröhögtük magunkat. 
Liam éppen el akart surranni de én megfogtam a pólóját és visszahúztam.
-Na mi van drágám?-húzogattam a szemöldököm.-Nem akarsz kanállal enni?
-Neeem.-jött a határozott válasz.
-Az kár pedig most fogsz.-vigyorgott Biaa.
-NEEEEEEEEE.-és elkezdett rohanni az emeletre mi meg utána.
Végül a mosdóban értük utol. Én megfogtam a pólóját és leráncigáltam.
-Na akkor hajrá.-bíztatta Lou.
És akkor megtörtént. Liam remegő kézzel megfogta a kanalat belemerítette a levesbe és a szájához emelte, amikor valaki csengetett.
-Ez nemigaz.-kiabáltam és az asztalra csaptam mire Liam magára borította azt az egy kanál levest. Persze ezen a többiek jót röhögtek.
Én gyorsan ajtót nyitottam.
Egy fiú állt ott, kb. annyi éves mint a fiúk, talán kicsit idősebb. Engem szóra se méltatott, hanem elviharzott mellettem egyenesen Niallhoz.
-Csá tesóó.-köszöntötte.
-Greg?-kérdezte döbbenten Niall és kiköpte a kaját. Igen már megint evett.
-Hát nem is örülsz nekem?-kérdezte Greg szomorú pofát vágva.
-Dehogynem, csak meglepődtem.
Én is visszaballagtam a konyhába, majd Greg ránk mutatott és megkérdezte Nialltől.
-Ők kik?
-Öhm ő itt Bia a barátnőm.-majd Biára mutatott, magához húzta és megcsókolta.-Ő Vivi, Liam barátnője, ő Petra, Louis barátnője, ő Edina, Harry barátnője, és ő itt Kriszta, Zayn barátnője.
-Áháá. Nos örülök Greg Horan vagyok Niall bátyja.-mondta és kezet rázott velem és a csajokkal.-Nos mit csináltok?
-Éppen Liamet próbáljuk rávenni hogy egyen kanállal.-mondta Harry vigyorogva.
És végre Liam végre elkezdte enni a levest KANÁLLAL!!
-na belehaltál?-vigyorgott Louis.
-Majdnem..-lihegett Liam.
-Najó szerintem hagyjuk, mert még kisebb szívinkfartust kap ha még egyszer felé "közeledik" a kanál.-röhögtem.
-Ohh drágám imádlak.-mondta Liam és megcsókolt.
-Ohh tudom de neked kell felvinni a csomagokat.-vigyorogtam rá és megpacskoltam az arcát.
-Blee.-nyújtotta ki a nyelvét.
-Vigyázz mert ha mégegyszer ezt csinálod, nem marad ott az édes kis nyelvecskéd.-mosolyogtam édesen.
10 perc után leültünk a nappaliba, és Greg faggatni kezdte Biát.
-Na és hány éves vagy? Szeretsz enni? Mi a kedvenc kajád? Van tesód?.-kérdezte egy szuszra Greg.
Bia tátott szájjal kissé bambán nézett Gregre.
-Öhm egy kicsit lassabban ha lehet.-kérte bociszemekkel.
-Ja oké nos. Akkor betűzöm. H...áá.-kezdte volna.
-Bolond nem kell betűzni.-mondta Bia idegesen.-Egyébként: 16 éves vagyok, hát őő nem szeretek enni , nincs kedvenc kajám, nincs tesóm.-fejezte be Bia.
-Te nem szeretsz enni?-kerekedett el Niall szeme.
-Őőő...deee.-válaszolt félve Bia.
-Na azért.-vált újra kedvessé Niall.
Greg itt volt még kb. 2 órát aztán elment.
-Anyám hát ez mennyit bír faggatózni..Azt hittem sosem megy el..-panaszkodott Bia.
-Van egy ötletem.-ugrott fel drága Harold.-Vetkőzős pókeer.-ugrott fel az asztalra és öhm levette a felsőjét és a nadrágját és elkezdte azt a bizonyos "I'm sexy and I know it" mozdulatot.
Liam eltakarta a szemem, és Niall, Louis, és Zayn is így tett saját szíve választottjával.(xDD)
-Harry szerintem senki sem kiváncsi a..őő..mutatványodra.
-De én igen.-jött be Edina.-Ooh Babyy..
Harry pedig tovább rázta Edinának és elkezdte énekelni az "I'm sexy and I know it" című számot.
Én már nem bírtam ki röhögés nélkül, alig lehetett felkaparni engem, utána pedig már mindenkit a padlóról.
Végül belementünk és elkezdtünk vetkőzős pókert játszani.

Tudom hogy rövid lett de most csak ennyit tudtam hozni:(( a szokásos 6 komi 6 tetszik után kövi:D




2 megjegyzés:

  1. Ez jó..xđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ I'm sexy and i know it

    VálaszTörlés