2012. augusztus 28., kedd

27. fejezet

Na sziasztok, meghoztam a kövi részt:) hamarosan átlépjük a 6000 látogatót:) Köszönöm. Erre a fejezetre 7 komit és 7 tetsziket kérnék.:) 


-Nyugii. Csak..hagy teljen el egy kis idő.-kacsintott rám.
-Oké.-mosolyogtam.


*3 héttel később*

Lementek a koncertek a fiúknak, és most pihiznek, ahogy mi is. Mára terv nincs. Harryvel még mindig nem járunk, de rengeteg időt töltünk egymással.
Lementem az emeletről a nappaliba, levágtam magam a nappaliba egyenesen Harry mellé. Ő elmosolyodott, és megpuszilta a homlokom.
A többiek még mindig nem értik hogy mi van közöttünk. De addig nem is baj..
-Héé gyerekek mi lenne hogyha ma elmennénk strandra?-vágta be magát Harry és én közém Louis.
-Hát tőlem oké.-adtam meg magam.
Miután mindenki beleegyezett, átöltözünk fürdőruhába, és indultunk a strandra.
Amikor kiértünk a fiúk rögtön belevetették magukat a vízbe, mi a csajokkal pedig kifeküdtünk napozni..Már majdnem el is aludtam, amikor kezeket éreztem magamon. Kinyitottam a szememet, és láss csodát, Harry fogta a derekamat, Liam a lábamat. 
-Neeeeeeee..-elkezdtem sikítozni mint a hülye, de felemeltek, és megindultak velem a medence felé, majd olyan erővel belehajítottak, hogy rendesen megcsípte a víz a hátam. Bosszúsan bukkantam a felszínre, de a végén jót röhögtem, mert a csajokat is belevágták a vízbe. De mi persze bosszút forraltunk, így amíg a fiúk röhögtek, mi odasettenkedtünk a medence széléhez, és belerántottuk a fiúkat.
Rengeteget hülyültünk, de szerintem az volt a nap fénypontja, amikor a csajokkal felültünk a fiúk nyakába, és elkezdtünk egymással verekedni, amíg valamelyikőnk le nem esett.
Majd mi Harryvel elhúzódtunk a medence sarkába és beszélgettünk.
-Pillanat, mindjárt jövök.-öleltem meg Harryt, majd kimentem a medencéből, és a mosdó felé vettem az irányt. Fogtam a táskámat és elindultam.
Éreztem hogy valaki követ, ezért megszaporáztam a lépteimet, és óvatosan hátra pillantottam. Egy középidős férfi jött utánam. Már már futottam, amikor megtaláltam a mosdót, és örömmel nyugtáztam, hogy nem követ a férfi.
Legalább is azt gondoltam..Amikor kijöttem a mosdóból a férfi elkapta a kezemet, és húzni kezdett maga után.
-Har..-kezdtem volna az ordibálást, hiszen a medence, amibe a többiek úszkálnak nyugodtan, közel volt hozzám, de a férfi befogta a számat, csendre kényszerítve.
Elkezdtem kapálózni, és megharaptam a pasas kezét, aki el is engedett egy pillanatra én pedig ezt kihasználva futottam vissza a medencéhez.
-Harry.-ordítoztam, mire göndörke idefordult és gyorsan kijött a medencéből és rohant hozzám, de késő volt. Az a fura alak megint elkapott, és elkezdett maga után húzni.
Harry pedig utánunk.
-Engedje el.-ordibálta az én drága fürtöském és lekevert egy hatalmasat a férfinek aki összecsuklott a földre.
Harry elkapta a kezem és rohantunk vissza a medencéhez, de a másik kezemet elkapta a pasi, és elrántott Harrytől. Majd szélsebességgel kivett a strandról, beültetett egy fekete kocsiba, és egy elhagyatott helyre, egy raktárba hurcolt. Berángatott és megkötözte a kezemet és lábamat, így tehetetlen voltam.
Majd egy pisztolyt fogott a fejemhez, hogyha kiabálni merek akkor meghúzza a ravaszt. Rettenetesen féltem, remegtem. Lehet, hogy vége az életemnek.
Rettegtem és sírtam..mi lesz most velem? 

*Harry szemszöge*

Nem igaz. Vivit nem találom..Biztos megint elvitte a pasas. És én nem tettem semmit. Vadbarom vagyok..
Kétségbeesetten mentem vissza többiekhez, és elmondtam a hírt. Ők kirohantak a medencéből, Niall még el is esett. 
-Hol keressük?-ijedezett Bia.
-Még telefont sem vitt magával. vagy ha vitt is tuti nem engedi a pasas hogy használja.-kezdte Petra is.
-Najó, hova lehet vinni egy embert ilyen esetben?-gondolkoztam.
-Hmm..mondjuk valami elhagyatott helyre.-simogatta az állát Louis.
-Tényleg Louis? Nem mondod.
-De..és ha nem kell a segítségem akkor...akkor.-vágta be a durcát Mr. répa.
-Jól van bocsi..csak ideges vagyok.-veregettem meg Louis hátát.-Annyira szeretem.
Basszus...Kicsúszott a számon..Most rögtön elkezdenek kavarni.
-Kit Vivit?-lepődött meg Kriszta.
-Hát..öhm..őőőő hát hát igen..mint egy barátot.-sütöttem le a szemem, és elpirultam.
-Aha persze.-vigyorgott Louis.
-Nem akarok ünneprontó lenni, de Vivi eltűnt, és kitudja él a még, vagy mit csinált vele az a barom.-világosított fel Bia.
-Igaz, menjünk.
Kerestük és kerestük, de semmi.

*Vivi szemszöge*

-Nos kislányka.-szólított meg mézes hangon a pasas.
-Mit akar?-kérdeztem mogorván.-Minek rabolt el? Miért engem?
-Nyugi..csak játszani akarok..De. Ha bármilyen életjelet adsz magadról, meghalsz.-mosolygott, és csókolgatni kezdett.
A nyakamat, a számat, a homlokomat, mindenem.
Én pedig csak sírtam.
-Legalább elmehetnék valahol a mosdóba?-kérdeztem.
-Óh hát persze. Gyere keresünk valami Wc-t.-kacsintott. Istenem de irritáló.
Miután elvezetett egy mobil wc-hez megszólaltam kissé nyersen.
-Öhm ide nem kell bejönnie, mivel nem tudok megszökni. Kitéptem a kezem az övéből és bementem a wc-be, bezártam,és elővettem a telefonom.
Istenem de amatőr ez a pasi, még a táskám sem vette el.
Gyorsan tárcsáztam Harryt.
-Vivi. Hol vagy?-szólt bele rémülten.
-Most éppen egy mobil wc-ben. A pasi még a táskám sem vette el.-kuncogtam.
-Ugye tudod, hogy ha most kijössz meghalsz?-röhögött gúnyosan a rablóm.
-Mi volt ez?-faggatózott Harry.
-Harry..-itt már elsírtam magam.-Ha most kimegyek ebből a wc-ből, rögtön lelő. Fel sem hívhattalak volna. De azért azt tudnod kell, hogy imádlak.
-Vivi. Ne gondolj ilyenre. Mond meg rendesen hogy hova vitt az a köcsög ökör, és hogy most hol vagy.
-Najó. Egy raktárba vitt, a strandtól nem messze. Úgy láttam hogy a strand után rögtön balra befordult, és ott van egy ilyen lepukkant raktár szerűség. Oda vitt, és onnan elvitt egy mobil wc-hez ami a raktártól 100 méterre van, egyenesen kell menni.
-Rendben indulunk. Addig ki ne gyere abból a wc-ből.
-Harry szeretlek. És a többieket is. De mi lesz ha nektek esik valami bajotok? Azt nem viselném el.
-Nyugodj meg. 5 perc és ott vagyunk.
Nem tudtam megnyugodni. Csak arra gondoltam, hogy valaki megfog halni, vagy jobb esetben megsérül. ÉS mind miattam. Szörnyű érzés. 

*10 perc múlva*

Hallottam ahogy egy autó lefékez. Nagyon megörültem, mert a többiek hangját hallottam. És egy lövést.
Na akkor voltam úgy hogy feltépem a mobil wc ajtaját és odaugrok én.
De késő volt. Harry a földre rogyott, és a lábából ömlött a vér.
-Te rohadt szemétláda.-ordibáltam, és a pisztolyt a pasas felé fordítottam, és meghúztam a ravaszt. A golyó szíven találta, és tehetetlen teste a földre rogyott.
A pisztolyt elhajítottam és Harryhez szaladtam.
-Harry.-megöleltem, csak áztattam az ingjét. Tudtam, hogy történni fog valami. De miért pont vele? Miért nem velem?
-Jól vagyok..-próbált mosolyogni de láttam hogy nehezére esik.
-Na gyorsan vigyük már be a kórházba.-sürgetett Zayn.
-Szeretlek Harry.-és megcsókoltam. Nem érdekelt hogy ott van mindenki. Ő készségesen visszacsókolt, és ennek örültem.
-Akkor most ti...?
-Ezt ne itt beszéljük most meg.
Bementünk a kórházba, a doktor pedig rögtön beparancsolta Harryt egy kórterembe, mert úgy nézett ki, hogy nem jöhet haza egy pár napig.
-Sajnáljuk, de meg kellesz műteni, hogy ki tudjuk szedni a golyót a lábából Mr. Styles.-jött be az orvos.
-Értem.-szólt Harry. Számított rá.-És mikor műtenek?
-Most.
-Jesszusom.-rogytam össze.
-Nyugi drága.-kacsintott Harry és megcsókolt.
Majd jöttek a nővérek is, és betolták Harryt a műtőbe.





8 megjegyzés:

  1. Nagyon izgi siess ;) Remélem nem lesz Harrynek semmibaja

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett.*-* gyorsan a köviit.Remélem Harryék hamar összejönnek..;)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóóóóóóóóóóóóó....
    kövit siess!!:)

    VálaszTörlés
  4. kövit hülyém de gyorsaan:D <3 te diligyógyból szabadult elmebeteg...xd<3

    VálaszTörlés
  5. jó lett:) léci elolvasnád a blogom és mondanál róla véleményt!?
    http://czinevani3005.blogspot.hu/2012/08/8.html :DD

    VálaszTörlés