2012. október 16., kedd

36. fejezet

5-6 komi és kövi. Egy kicsit rövid lett..

Mi lenne velem nélküle?

Reggel amikor felkeltem Harry nem volt mellettem.

Nemtudom miért, de nagyon megijedtem rögtön kipattantam az ágyból és leszáguldottam a lépcsőn.
Nem volt sehol senki.
-Harry?! 
A rosszul lét kerülgetett, de éreztem, hogy nem Harry miatt. Tegnap sem voltam már valami fényesen.
Elkezdett velem forogni a világ, a lábaim megremegtek és kicsúsztak alólam majd elsötétült minden..

*Harry szemszöge*

A  srácokkal eldöntöttük, hogy még reggel elmegyünk bevásárolni. Vivi még aludt, nem volt szívem felkelteni. 
Amikor leparkoltunk, és kiszálltunk a kocsiból, feltettük a kapucnit, és egy szemüveget. A csajoknak nem kellett álcázni magukat. És mint az átlagos tinik besétáltunk a boltba. Miután megvettünk mindent ami kellett haza indultunk. Nem tudom miért de elég nyugtalan voltam út közben. Mintha nem lenne otthon minden rendben.
-Igyekezzünk. Nincs jó előérzetem..-mondtam nyugtalanul.
A többiek nem értették, így csak meglegyintettem a kezem.
Mikor leállt a motor, kipattantam a kocsiból és berontottam az ajtón.
Leraktam a konyhába a csomagokat, és a szobánkba indultam, hogy  felkeltsem, amikor megláttam a padlón...eszméletlenül.
-Neee.-ordítottam, mire mindenki berohant.
-Jézus Isten mi történt?-rontottak be a többiek.
-Én..nemtudom. Már rossz előérzetem volt, mert Vivin tegnap is látszott hogy rosszul van csak..tagadta.-a sírás fojtogatott, így nem szóltam többet és pofozgatni kezdtem finoman, hogy ébredjen. De nem sikerült. Kriszta hívta a mentőket, akik hamarosan ki is értek. A sziréna hangja már messziről hallatszott, és mi nyugtalanul vártuk.
10 perc alatt ki is értek, hordágyra rakták, és betették a mentőautóba, ott pedig beszereltek neki infúziót. 
-2 ember jöhet itt, a többiek meg jöjjenek be külön a kórházba.-szólt az egyik mentős.
-Én megyek.-válaszoltam határozottan.
-Én is.-lépett mellém Bia.
Így mi ketten beszálltunk a mentőautóba, és elindultunk a kórházba, a többiek pedig jöttek utánunk.
A kórházban rögtön elszállították az intenzívre. 
A srácok is megérkeztek hamar, és leültek mellénk a székekre.
-Valami hír?-kérdezte Louis.
-Még semmi.
20 perc, és semmi.
Már nagyon untam, amikor hatalmas kiabálásra, lettem figyelmes, és mindenki Vivi kórterméhez futott.
Felálltam és elkezdtem futni odafelé.
-Mi történt?-kiabáltam, és magam felé fordítottam az orvost.
-Az életéért küzdünk. 2 órás műtétet kell végrehajtanunk.
-De..-kezdtem bele, de addigra elment az orvos, és eltolták a műtőbe Vivit.
Lerogytam a földre, és arcomat kezembe temetve sírtam.
Már nagyon fáradt voltam, és a többiek is, akik arrébb ültek, nem akartak zavarni. Mondtam, hogy menjenek haza, de ők ragaszkodtak ahhoz hogy itt maradjanak.
Egyszer csak kijött a műtőből az orvos, én pedig odarohantam hozzá.
-Na hogy sikerült a műtét?-támadtam le.
-Vivienne Smith ugye?
-Igen.-feleltem türelmetlenül.
Azorvos lehajtotta a fejét.
-Sajnálom, de nem sikerült megmentenünk Smith kisasszonyt. Őszinte részvétem.
-Nem igaz.-ordítottam, és a földre rogytam.
Miért pont ő? Miért vele? Mi volt a baja? 
Nincs ilyen..ez nem velem történik...

6 megjegyzés:

  1. Na ne!
    Ugye csak viccelsz?
    Kövit minél hamarabb!

    VálaszTörlés
  2. ugye ez most csak egy vicc??? ugye?? kövit de gyorsan!! O.o

    VálaszTörlés
  3. Jesszus! Most ez komoly? Nem nagyon szoktam komizni de ide képtelen vagyok írni. Nagyon kíváncsi vagyok. Mi ez? A Kész Átverés vagy mi?!

    VálaszTörlés
  4. Naneeee :/ Whattt ??? ne ne ne ugye nem halt meg?? !!!! gyorsan köviiit...

    VálaszTörlés
  5. Ugye Harry csak álmodik??:// Kövit...

    VálaszTörlés
  6. Egy előző fejezetben nem Vivien Johnson volt? Vagy az valaki más? Na mindegy,nagyon jóóó

    VálaszTörlés