2012. október 11., csütörtök

34. fejezet

Hm Sziasztok.:) Nos kicsit csalódott vagyok mert összesen 2 komment érkezett...pedig én igyekszem minél jobb fejezetet írni nektek..Úgyhogy kérek MINDENKIT aki olvassa a blogot hogy  kommenteljen. Írjátok le a véleményeteket. Lehet névtelenül is komizni, csak írjátok oda a neveteket.
Viszont a jóhír, hogy túlléptük a 10200 oldalmegtekintést  aminek nagyon örülök. Szóval itt az új rész, tessék komizni..:D

Ez nekem nem megy..Én nem bírok csak barátkozni. Komolyan mintha a fél szívem nála hagytam volna..A legszarabb érzés a világon.

*Másnap*

Nagyon szarul keltem. Fájt mindenem, a szemeim vérvöröse voltak, az egész éjszakát átsírtam. Ki gondolta volna..hogy ennyire bírom szeretni ezt a hülyét..Bia még aludt, ezért halkan öltöztem fel. Már 10 óra volt úgyhogy jobbnak láttam ha felkeltem.
-Biaaaaaa.-ordítottam a fülébe.
-Jézusom mi van?-ugrott ki az ágyból.
-Semmi.-röhögtem.
-Haha nagyon vicces.
-Figyelj elmegyünk..-kezdtem bele, de Bia telefonja csörögni kezdett, ezért befogtam a szám.
-Szia drágám.-sikkantott.-Igen..Ahw..-ennyit hallottam a beszélgetésből mert utána lement a nappaliba, gondolom hogy én ne halljam.
Igaz fúrta az oldalam a kíváncsiság de nem mentem le, hátha minél nagyobb lesz  meglepetés. 10 perc után visszajött hatalmas vigyorral az arcán.
-Úristen mi az?-nagyon izgatott lettem, hogy vajon mi az aminek ennyire örül.
-Niall idejön..-mosolygott,de én félbeszakítottam.
-Csak Niall?-csúszott ki a számon. Titkon reménykedtem, hogy Harry is jön.
-Most akarom befejezni. Na szóval jön még Louis is.
Louis?..Louis? ez komoly? Minek jönnek ide.
-Na és minek?-mosolyogtam, elrejtve a szívembe nyilalló fájdalmat.
-Hát nekik mondták, hogy visszamehetnek Londonba, így most visszavisznek minket is.
-Vagyis..Harry is ott lesz.-mondtam ki remek megfigyelésemet.
-Nem bazdmeg, ő ott maradt Ausztráliába...-forgatta a szemét.
-Jól van na.
Ma úgy terveztük, hogy nem megyünk sehova, hanem itt maradunk, filmezünk és beszélgetünk.
-Éhes vagyook.-nyavalygott.
-Akkor menjünk le enni.-mondtam unottan.
-Oké.-Bia felpattant az ágyról és lerobogott a lépcsőn, én meg unottan, lassan sétáltam le. Nem tudtam hogy mi lesz ezután. Leültem egy székre. fejem az asztalra hajtottam, karomat pedig keresztbe fontam. Mi lesz, ha Harry szerzett magának barátnőt? És..boldog vele. És engem utál. Amíg Bia a kaját csinálta, nekem ezek a gondolatok kavarogtak a fejemben, és elkezdtek potyogni a könnyeim.
-Hé mi a baj?-jött oda Bia, és tette le a tányért az asztalra.
-Harry..
-Hiányzik?-kérdezte.
-Nagyon.-suttogtam.

A nap további része unalmasan telt, filemztünk, popcornt ettünk na meg Nutellát, amire volt egy megjegyzése Biának.
-Mikor szomorú vagy, egyél nutellát, jobb lesz tőle a kedved.-kacsintott.
-Ja meg a seggem is.-nevettem fel.
-Én megyek először zuhanyozni.-visítottam este.
-Legyen..-egyezett bele.
Bementem a fürdőbe, lezuhanyoztam, fogat mostam és amikor kinyitottam az ajtót, hatalmas meglepetésben volt részem. Ott voltak a fiúk, mind az 5-en és éppen röhögcséltek(én meg nem mellesleg egy szál törölközőben voltam). Éppen pókeretek, vagy mit csináltak.
-Óh, szia..őőő..-kezdte Louis.
-Őőő..szia.-olyan kellemetlenül éreztem magam. 
-Bia ideadnád a hajszárítót?-kérdeztem elpirulva.
-Persze.-gyorsan idedobta, és én visszasuhantam a fürdőbe. Gyorsan felkapkodtam magamra a pizsimet, és hajat szárítottam. Miután kész lettem, nyugodtam mentem ki.
-Na szóval..akkor sziasztok.-vigyorogtam zavartan.
-Szia.-köszöntek egyszerre mosolyogva.
Harry is mosolygott, cuki göndör fürtjei a szemébe lógtak.
-Mit csináltok?-mentem közelebb.
-Pókerezünk.-nevetett Niall.
-Öhm elmegyek zuhanyozni.-és Bia bement a fürdőbe, becsapva maga után az ajtót.
Vajon mi történt?
-És a csajok hol vannak?-kérdeztem.
-Hát ők kint maradtak, hiszen holnap úgy is megyünk vissza.-válaszolt kérdésemre Zayn.
-Áh az szuper..-vakartam meg a fejem. Megfagyott a levegő, és beállt a kínos csend. Pont amitől tartottam.
-Őőő..izé..hozzak valamit inni?-kérdeztem, de miután mindenki nemmel válaszolt ideges lettem. Igazából sose esett nehezünkre a beszélgetés, de amióta szakítottunk Harryvel, nem nem olyan könnyen a dolog.
Szerencsére Bia is visszatért a zuhanyzásból, és így már hetesben voltunk.
-És..amúgy, ti itt akartok aludni?-vörösödött le Bia.
-Hát..ha nem lenne nagy gond.-válaszolt Niall.
-Nem.-vetette oda Bia.
Egy kicsit furcsa köztük a levegő. Talán amíg a mosdóba voltam összevesztek volna? Hisz a telefonba olyan lelkes hangja volt. De mind1 is.
-Najó..de hogy fogunk aludni?-vetettem fel ezt a kérdést.
-Hát van 1 vendégszobánk, + ez a szoba, meg a nappali, de oda nem lenne szerencsés menni mert anyuék..várjunk. Hol vannak anyuék.-Biából zúdultak a szavak igazából követni sem tudtam.
-Ja biztos megint valami üzleti útra mentek..jellemző.-válaszolt a saját kérdésére.-Akkor szabad a nappali is.-mosolygott.
-ÉN alszok Vivivel.-hangsúlyozta ki Harry az én szót.
Kicsit megijedtem.
-Hát ez most nem lenne szerencsés ötlet nem gondolod?-hajtottam le a fejem.
-Miért ne?-kacsintott.
Nagy nehezen beleegyeztem, majd a fiúk is eldöntötték mit akarnak, és meglepő módon Biának Niallel kellett aludnia. 
Miután a fiúk is lezuhanyoztak elég későre járt, ezért jobbnak láttuk, ha aludni megyünk. Én Harryvel átmentem a vendégszobába, Niall és Bia az ő szobájában maradtak, a másik 3 hülye meg a nappaliba éjszakázott.
Bebújtam az ágyba, magamra húztam a takarót. Harry is befeküdt mellém, de tartottuk a tisztes távolságot.
Olyan rossz volt..hogy nem ölel meg, nem csókol meg. Egyszerűen nem bírtam tovább.
-Harry figyelj..beszélni szeretnék veled kettőnkről.-elpirosodtam, bár ő ezt nem láthatta a sötétbe.
-Hallgatlak.-a hangjából kivettem, hogy mosolyog.
Felé fordultam, és nem titkoltam el tovább az érzéseimet.
A holdfény megvilágította a szobát, úgyhogy még éppen ki tudtuk venni egymás alakját.
-Én...nem bírok csak barátkozni!-hadartam el a szavakat, és lélegzetvisszafojtva vártam Harry válaszát.
-Én..-kezdett bele.





5 megjegyzés:

  1. uristennn!!! hogy tudod így befejezni???? komolyan ááá nagyon gyorsan kövit!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Kövit... Kövit... Nagyon jó <3 Kíváncsi vagyok!!!

    VálaszTörlés
  3. pont itt fejezted beee? :D kövit! :P

    VálaszTörlés