2012. szeptember 28., péntek

32. fejezet

Na itt az új feji, kicsit szomorúra sikeredett de na..:D 9 tetszik 9 komi és kövi:))<3

Miután Liamék is megjöttek, elkészültünk és elindultunk a koncertre..

Amikor a stadion elé értünk, több százezer rajongó sikítozása csapta meg a fülünket. Kiszálltunk a limóból, a rajongók pedig rögtön a fiúk nevét kezdték ordibálni.
-Anyám..-mondtam kicsit hangosan ahhoz, hogy a mellettem álló Harry meghallja.
-Ilyen az élet..-mosolygott, és megcsókolt.
A rajongók teljesen ledöbbentek, még a sikítozást is abbahagyták.
-Ilyen a sztárélet..-javítottam ki.
Mikor végre beverekedtük magunkat a stadionba, elkezdődött a koncert. Mire vége lett, még jött a dedikálás, fényképosztás, stb. Már nagyon untam, amikor olyat láttam, amit rögtön a sírás kapott el..
Harry egy másik lánnyal smárolt..Annyira feldühödtem, hogy még sírva is nekik rontottam.
-Harry mi volt ez?-ordibáltam vele, és felpofoztam, a csaj pedig egy elégedett vigyort villantott felém. A pirított ribancnak is adtam egy pofont.
-Vivi megt..
-Hagyjál békén te mocsok szemétláda...-ordibáltam és sírva elfutottam.
-Vivi mi a baj?-kérdezték a többiek, mert épp ott álltak és beszélgettek. De én szóra se méltattam őket, kirohantam a stadionból, és egyenesen a szálloda felé vettem az irányt. Nem tudtam leállni a sírással..Egyszerűen lehetetlen, hogy megcsal. Végül is nem is hagytam neki idő, hogy válaszoljon, lehet hogy az a csaj kényszerítette, vagy nem tudom. Lényeg, nagyon megbántott. 
-Vivi.-ordibáltak, és futottak utánam a srácok. Én is gyorsabban lépkedtem, de végül utol értek.
-Mi volt ez?-döbbent le Louis.
-Hát képzeld az volt, hogy Harry egy másik csajjal smárolt a szemem előtt..-ordibáltam..
Erre nem mondtam semmit, csak ledöbbenten megálltak. Én is megálltam, és újra rámtört a sírógörcs, és lerogytam a földre. Nem zavart, hogy aki még meg is fordul este az utcán az lát..Most ebben a pillanatban teljesen le tudtam szarni.
-Hazamegyek..-mondtam egyszerűen.
-Mii?-rémültek meg a többiek.
-Ismétlem..hazamegyek.
-Haza Londonba, vagy haza Magyarországra?-értetlenkedett Zayn.
-Magyarországra.-feleltem.
-Nem mehetsz el...-kiabált Bia és Edina.
-Miért ne mehetnék?-kérdeztem.
-Vivi..-hallottam meg a hátam mögött egy ismerős hangot. Tudtam, hogy Harry az, úgyhogy szépen elindultam és fogtam egy taxit, gyorsan beszálltam és ott hagytam a többieket, akik még mindig döbbenten néztek.
-A road street-re legyen szíves.-mondtam a taxisnak aki szépen oda is vezetett. Kifizettem az utat, és bementem a szállodába. Felmentem a szobánkba, elővettem a bőröndömet és hajigálni kezdtem bele a ruháimat, és más cuccaimat. Ekkor értek "haza" a többiek.
-Hát te mit csinálsz?-kérdezte döbbenten Harry.
-Pakolok..-feleltem, és tovább ügyet sem vetettem rá.
-Ne...ne menj el.-remegett meg a hangja.
-Harry én nem akarok haraggal elválni, de ez már nem megy így...Most mi volt megint az a csók?..
-Emily...-kezdett bele.
-Már megint Emily..Mi a jó istenért kell Emilyvel smárolgatni, ha elvileg én vagyok a csajod, akit mindennél jobban szeretsz?-kérdeztem, és újra a sírás kapott el.
-Megmagyarázom..
-Nem kell a hülye magyarázatod..Nem engem választottál, rendben.
Miután az összes cuccom bepakoltam faképnél hagytam a többieket, és kimentem a szállodából.
Kicsit meglepett hogy ilyen könnyen elengednek, mondjuk nem mintha vágytam volna most a sajnálatukra. 
-Kimentem a reptérre, és megnéztem a menetrendeket. Még meg egy repülő 15 perc múlva. Igaz este 11 óra volt, de gondoltam, fel hívom anyát, hogy tudja, hogy megyek. 
Elővettem a telómat, és tárcsáztam anyát.
-Halló..Vivi?-kérdezte anya kétségbeesett hanggal.
-Szia anya én vagyok, azt akarom mondani,hogy hazamegyek..-szipogtam a telefonba.
-Micsoda?-hallottam a túloldalról egy döbbent hangot.
-Majd elmondom, ha hazaértem. Hosszú..De hajnalba valamikor leszáll a gép, nem lenne nagy kérés, hogy kijönnétek értem?
-Nem persze ott leszünk.
-Rendben akkor olyan 4-re gyertek. Puszi.-tettem le a telefont.
Hamarosan megérkezett a repülőgép, én pedig felszálltam rá, elhelyezkedtem egy ülésen és elaludtam..

*Hajnalban*

-Kérem utasainkat, kapcsolják be a biztonsági öveket. Hamarosan leszállunk. 
Bekapcsoltam az övem, és vártam a leszállást. Miután sikeresen földet értünk, fogtam a cuccaimat, és leszálltam a repülőről.
Megpillantottam anyuékat, akik még fáradt fejjel álltak ott.
Szépen odasétáltam hozzájuk, és éreztem ahogy gyűlnek a könnyeim.
-Anya..Apa.-ugrottam a nyakukba.
-Kicsim..mi a baj?-kérdezte apu.
-Menjünk haza, út közben elmondom.
Beszálltunk a kocsiba, én pedig mesélni kezdtem.
-Na szóval..tudjátok van a One Direction..-kezdtem bele.
-Igen.-válaszoltak.
-Nos a csajokkal jártunk velük. Én a göndörrel,Harryvel..és tegnap este volt egy koncertjük, amire mi is mentünk természetesen. És a fényképosztáson...-itt újra eltört a mécses..
-Megütött?-rémült meg apa.
-Nem dehogy is.-ráztam a fejem.-Hanem megcsókolt egy lányt. Én erre annyira feldühödtem, hogy odamentem pofon vágtam, és amikor el akarta mondani hogy mi történt nem hallgattam meg. Visszamentem a szállodába és összepakoltam és elhúztam onnan. A csajok pedig nyugodt szívvel nézték..-hajtottam le a fejem..Toszta ürességet éreztem magamban. Mintha ott hagytam volna a szívemet.
-De kicsim..meg kellett volna hallgatnod..Mi van ha az a lány erőszakkal vette rá, hogy megcsókolja? Ilyenre nem gondolsz?-kérdezte anya..
-De csak a hirtelen felindulás legyőzte a bizalmamat..-és éreztem hogy anyának igaza volt. Mint általában mindig..
Mire észbe kaptam, már otthon voltunk..Istenem de régen voltam már itt. Olyan fura volt minden. Bepakoltam a cuccaim, és felmentem a szobába, megkímélve anyáékat a nyavajgásomtól.
Elővettem a lap-topom, mivel már aludni nem tudtam, és felnéztem twitterre, ahol Harry egy ilyet írt ki. : "Nagyon hiányzol Vivi, ne haragudj:(<3"
Újra rámtört a sírás, és ez így ment reggel 8-ig.
-Kicsim gyere reggelizni.-kiabált fel apu.
-Most nem vagyok éhes.-kiabáltam.
Ledőltem az ágyamra és gondolkozni kezdtem, amikor pittyegett a telefonom. Megnéztem, és 2 sms-em jött. Az egyik Petrától, a másik pedig...Harrytől.
Először a Petráét nyitottam meg amiben az állt, hogy nagyon hiányzol nekünk, Harry pedig átsírta az estét.
Visszaírtam, hogy nekem is hiányoznak, és sajnálom.
MAjd megnyitottam a Harrytől kapott kis lveelet, amiben ez állt:
"Szia szerelmem(ha még szólíthatlak így.)! Nagyon sajnálom a történteket, de kérlek hadd mondjam el mi is történt. Miután megkaptad az SMS-t azután 10 perc múlva felhívlak. Imádlak örökre."
Elmosolyodtam ezen a pár soron akarva akaratlanul, és kíváncsian vártam, hogy mivel áll elő.

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a történeted:D Bocsi, hogy eddig nem komiztam, de telóról olvasok blogokat és arról nem tudok. :DD Hozd a kövit gyorsaaan*-* ÉS NE MERT TÖRÖLNI!!
    Üdv. Lanaa

    VálaszTörlés
  2. Szuper!!
    Kövit amilyen gyorsan csak lehet!
    :)

    VálaszTörlés
  3. Kövit lécci ebböl könyv is lehetne nagyon joo<3:D
    Byy.Domii

    VálaszTörlés