2012. szeptember 18., kedd

31. fejezet

Na itt a kövi rész.:) 8 komi 8 tetszik és kövi:D

*Edina szemszöge*

Reggel madárcsicsergésre ébredtem. Ránéztem az órára, ami 8 órát mutatott. Kikászálódtam az ágyból, és lementem a konyhába.
A többiek már ott voltak, így leültem én is melléjük, és megreggeliztem.
Liammel mára közös programot szerveztünk, ezért el is indultam készülődni.
Miután Liam és én is felöltöztünk, elköszöntünk a többiektől, és először elindultunk sétálni.
Jól telt a délelőtt, és én egyre jobban kezdtem megkedvelni Liamet.
-Olyan szép a mosolyod.

-Köszi.-pirultam el.
Elmentünk fagyizni, majd elvitt egy hotelba amit egy kicsit furcsállottam. 
-Liam mit akarunk mi egy hotelban?
-Csak te meg én. Egy hotelban, egy éjszaka.
Nekem előbukkantak az agyamban azok a huncut gondolatok, de aztán elhessegettem magamtól.
-Ez biztos jó ötlet?
-Teljes mértékben.-közelebb jött, és megtörtént...Megcsókolt. Nagyon jól csókolt...állapítottam meg magamban.
Miután elszakadtunk egymástól, Liam kézen fogott és elindultunk a szállodába.
Megkaptuk a szobát, és lifttel elindultunk a 3. emeletre. Egy érdekes hangot hallottunk..Leállt a lift.
-Liam.-pánikoltam.-Most mit csinálunk?
-Nem tudom..-kétségbeesett válasza nem nyugtatott meg..

*Vivi*

Miután Edináék elmentek, mi Harryvel elhatároztuk, hogy elmegyünk sétálni. Gyorsan felkaptam magamra egy farmert és egy bő pólót, hajamat kontyba kötöttem, majd megvártam Harryt amíg beállítja göndör fürtjeit, majd kézen fogott, és sétálni indultunk. Nagyon jól telt a délelőtt, és én egyre jobban belehabarodtam..
Vettünk fagyit, és éppen elindultunk hazafelé fagyival a kezünkben, amikor egy idióta nekem jött.
-Mi a franc bajod van te tajparaszt barom?-káromkodtam. Felnéztem, és láttam hogy Louis az.
-Sajnálom.-mondta Louis.
-Jajj Louis, ne haragudj, hogy így leordibáltam a fejed, csak ez új felső..-magyarázkodtam és teljesen bepirultam.
-Nem én sajnálom..
-Amúgy te hogy kerülsz ide?-kérdezte Harry értetlenül.
-Ja hát Petra után indultam, mert összevesztünk, és elrohant.
-Hát ez szörnyű..-mondtuk Harryvel. Szegény Louis..
-Sok sikert.-veregette meg Harry Louis vállát én pedig megöleltem, majd Louis továbbment, mi pedig Harryvel tovább sétáltunk. Én takargattam a felsőmet, hogy ne látszódjon az a nagy fagyi folt. 
Haza indultunk és amikor hazaértünk Paul felhívta Zaynt, hogy készülődjenek a koncertre.
-Tényleg a fellépés.-kaptak észbe a fiúk.
-Hívjuk gyorsan Louist.-mondta Niall, elengedte Biát és már tárcsázta is Louis számát.
-Louis. Gyere gyorsan haza fellépésünk van.
Niall egy kicsit hallgatta még Louis beszélt, majd kinyomta a telefont.
-Jön.-Niall.
-Liam is kell még.-világosította fel őket Kriszta.
Miután Liamék is megjöttek, elkészültünk és elindultunk a koncertre..

8 megjegyzés: