2012. november 8., csütörtök

Utolsó bejegyzésem!

Hát nem gondoltam hogy itt lesz vége a blognak..A csaj megírta, hogy nem törli a blogot, ezért kénytelen vagyok én törölni. Nagyon csalódott vagyok, és nagyon hiányozni fog ez a blog..Az a sok hülyeség..És imádlak titeket tényleg. Hogy annyiszor komiztatok, nagyon jól esett. Egy blogot folytatok, itt van. : http://onedirectionismyli.blogspot.hu
Tartsatok velem ide, és itt tudjátok majd olvasni az írásaimat. 
Sajnálom, akinek ezzel fájdalmat okoztam. De nem írok úgy, ha lopják.:((
Akkor innen búcsúzom. ha nem akarjátok hogy örökre eltűnjek, akkor kukkantsatok be a fentebb említett blogra.

4 megjegyzés:

  1. Annyira sajnálom...:SS
    A másik blogod is szupernek ígérkezik..:DDD
    Már nagyon várom a következő részt!
    Bele nézhetnél/nézhetnétek az én blogomba is bár az nem One Direction-os, de remélem tetszeni fog!Ja igen és Vivi nagyon számítok a véleményedre!:))
    http://ebbeteneszoljbele.blogspot.hu/

    És még egyszer nagyon sajnálom ezt blogot...://

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Annyira sajnáltam mikor törölted a blogod és örülök hogy újra "kezded."
    Remélem hamar hozol új részt :D

    VálaszTörlés
  3. mimkör jön az új rész már várom!!!!

    VálaszTörlés
  4. Na annak a nyajnak vege duyson ha akkar meg elni

    VálaszTörlés